Hoi, hoi, zeg maar Mo hoor.quote:
fietsquote:
quote:
Hoi Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, hoi, zeg maar Mo hoor.
Ik ben niet te eten.![]()
Zou ik het anders zeggenquote:
Ja maar nou, Muffin enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou ik het anders zeggen
Het is maar een waarschuwing zodat je het weet.
heb afgelopen uren 3 koffie en een boterham met hagelslag opquote:
Nah, ik doe je niks hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar nou, Muffin enzo.
Ik zal het niet proberen hoor
Was vroeg vanochtend hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb afgelopen uren 3 koffie en een boterham met hagelslag op
Waarom dan een waarschuwing?quote:
Misschien lig ik wel zwaar op de maag.quote:
Yep maar de moeite waard, was toffe wedstrijd. Vergat foto’s te maken door de spanningquote:
m'n kids spelen, dus extra leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had me wat ingelezen, daarom weet ik dat het over voetbal gaat, niet mijn ding. Maar ieder het zijne.
Mijne ook maar geen voetbal.quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien lig ik wel zwaar op de maag.
De roepnaam is iig Mo.
Jaaaquote:
Spanning? Bij kindervoetbal?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep maar de moeite waard, was toffe wedstrijd. Vergat foto’s te maken door de spanning
Niet gaan bijten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daar achter te komen!
Ik droomde dat de KSC dicht was gegooid en dat we daarna een topic hadden geopend met allemaal argumenten waarom hij weer open moestquote:
Hoiquote:
Wat voor argumenten hadden we?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik droomde dat de KSC dicht was gegooid en dat we daarna een topic hadden geopend met allemaal argumenten waarom hij weer open moest
Geen idee meerquote:
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.quote:
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.quote:
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |