stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had willen uitslapen, Mja, zit de boel in gereedheid te brengen voor vertrek richting voetbalveld
Hoe gaat het daar nu met mevrouw?
Fijn dat het alweer beter gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)
hoiquote:
Jaquote:
Oh nee!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef essnhills het volgende:
Mogguhh
Ik droomde vannacht dat de KSC werd gesloten
Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:36 schreef crv het volgende:
[..]
stuk beter, gister was blijkbaar gewoon de OP pijn. Bij haar doen dit soort dingen altijd extra last veroorzaken door haar aandoening (sjögren)
En hij is openquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar we hadden wel een topic geopend waarin we beargumenteerden waarom hij weer open moest
poesquote:
beerquote:
quote:
allemaal druk denk ikquote:
Ik ben verdwaald.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal druk denk ik![]()
Ik ga nog ff wat verloren slaaptijd inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |