Welkom bij de KSC!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.
het is een 40+erquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik chat normaliter niet hier. ik ben verdwaald.
Hoi, ik ben Mo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk chat normaliter wel hier
![]()
Hoi, ik ben ess!
hij begint weer terug te groeien jaquote:
Ja, want we zijn openquote:
Sja, je lokt t zelf uit met zo'n usernaam.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gaat wat snel, ik ben hier net.
quote:
Aangenaamquote:
Dat is de helft van hier ook wel, toch? Met gf erbij en dan gemiddeld is iedereen dat, denk ikquote:
mwa, daar lopen er hier meer van rond geloof ikquote:
Een muffin bij de koffie of theequote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja, je lokt t zelf uit met zo'n usernaam.
Maakt dat iets uitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zit je net boven de 40 of al wat langer?
Ja, ksssst, we hebben GF al, als jij straks ook al zo oud bent wordt de gemiddelde leeftijd hier veeeeel te hoog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt dat iets uitZo ja, moet ik weg?
Ben er net.
Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er net.
iedere nieuweling krijgt een kruisverhoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er net.
Ik dacht eigenlijk aan allebei een helequote:
Nah, zo een vaart loopt het niet, ik ben jong van geest. Of beter een groot kind.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ksssst, we hebben GF al, als jij straks ook al zo oud bent wordt de gemiddelde leeftijd hier veeeeel te hoog.
Allebei?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan allebei een hele![]()
Ik ben maar in mijn eentje.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zie er maar 1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben geen groot kindquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, zo een vaart loopt het niet, ik ben jong van geest. Of beter een groot kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |