Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Het zonnetje begint lekker door te breken
Wordt het misschien toch nog lekker, was vanochtend verdomde koud
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Slimquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...
Ff wachten tot het zonnetje daarheen gedraaid is waar ik moet zitten
jij zwaait naar willekeurige treinen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
Ehm...nou...ik durf niet meer nuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Watjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...nou...ik durf niet meer nu
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naastquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
*vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
oh wacht, jij zat in de treinquote:
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naast
Vanuit de trein naar willekeurige mensenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Yesch?quote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanuit de trein naar willekeurige mensen
pics van jou? nee, nooit gezien..quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik vragen kwijt aan de newbie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |