Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Het zonnetje begint lekker door te breken
Wordt het misschien toch nog lekker, was vanochtend verdomde koud
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ik stel maar vast de vragen voordat je iedereen over je heen krijgt
Slimquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja op t dak is het ook frisjes.... net piepschuim en planken neergelegd...
Ff wachten tot het zonnetje daarheen gedraaid is waar ik moet zitten
jij zwaait naar willekeurige treinen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
Ehm...nou...ik durf niet meer nuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Watjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...nou...ik durf niet meer nu
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naastquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zwaaien naar je terwijl ik langs reed in de trein, maar niets hoor! Geen enkeLe reactie!
*vinger opsteekt*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je we ALLE vragen gesteld? *kijkt streng*
oh wacht, jij zat in de treinquote:
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reed je over de HSL? Daar stond ik vanochtend naast
Vanuit de trein naar willekeurige mensenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zwaait naar willekeurige treinen?
Yesch?quote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanuit de trein naar willekeurige mensen
pics van jou? nee, nooit gezien..quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik vragen kwijt aan de newbie?
En ik maar denken dat je een taartje wasquote:
Succesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef fietsie het volgende:
Yes. Zon staat op dat stuk dak. Ik ga klimmen. Bye.
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.quote:
Goede reisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef fietsie het volgende:
Yes. Zon staat op dat stuk dak. Ik ga klimmen. Bye.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.
Zo'n aardige man, je kent ze wel: lange jas, korte broek (hij begon ten minste bij zijn enkels) en hij zwaaide niet met zijn handen![]()
Een gehaakte. Met watjesvullingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een taartje was
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet, er zwaaide wel een keer iemand naar mij vanaf de weg toen ik in de trein zat.
Zo'n aardige man, je kent ze wel: lange jas, korte broek (hij begon ten minste bij zijn enkels) en hij zwaaide niet met zijn handen![]()
zoiets had je toch ooit als UI?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een gehaakte. Met watjesvulling
Newbie? Waar? Maar schiet los...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kan ik vragen kwijt aan de newbie?
Ik heb aangifte gedaan ook nog. Agent keek zeer verbaasd toen ik met mijn verhaal kwam maar het feit dat ik de kerel een kwartier eerder had gespot en precies wist welke spoorwegovergang het was deed hem wel een auto die kant uitsturen.quote:
Haha, tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
M'n ex en ik werden een keertje afgezet op het station door zijn moeder en broertje, en vervolgens zouden zij een ijsje gaan halen bij de Mac. En de trein rijdt daarlangs, dus wij kijken of we de auto op de parkeerplaats zagen staan. Stonden ze daar uitgebreid naar de trein te zwaaien![]()
Wij terugzwaaien natuurlijk, en ze zagen ons ook nog![]()
Dat gaat zo tussen je tanden zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een gehaakte. Met watjesvulling
Een newbie!quote:
Zonde..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb aangifte gedaan ook nog. Agent keek zeer verbaasd toen ik met mijn verhaal kwam maar het feit dat ik de kerel een kwartier eerder had gespot en precies wist welke spoorwegovergang het was deed hem wel een auto die kant uitsturen.nooit gehoord of de creep gepakt is, dat was wel jammer.
Au bain marie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil broodjes eten, maar de roomboter is nog steenkoud en keihard, en nee, ik ga die niet in de magnetron flikkeren.
Kort, alleen kaas en fondue, en een geestelijke afwijking.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een newbie!*lijstje pakt*
Hou je ook zo van kaas?
En fondue?
En sushi?
(Je moet hier wel een beetje mee kunnen praten over eten)
Koffie of thee?
Heb je nog ernstige aandoeningen waar we vanaf moeten weten?
Klaag je graag over je wederhelft?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een newbie!*lijstje pakt*
Hou je ook zo van kaas?
En fondue?
En sushi?
(Je moet hier wel een beetje mee kunnen praten over eten)
Koffie of thee?
Heb je nog ernstige aandoeningen waar we vanaf moeten weten?
Klaag je graag over je wederhelft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |