waar stel ik dat danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende: die ik met beide handen aan zou grijpen
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar stel ik dat dan
lesje argumentatietheorie zou je niet misstaan, zo bleek ook al in je 'discussie' met Henk
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.quote:
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.
Impliceren. Maar als dit een losstaande hersenspinsel was zegt dat meer dan genoeg over je dagboekstrategie die je maar blijft toepassen hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.
Tot morgen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.
lekker stokbroodjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
Word je hier zo langzamerhand niet een beetje moe van vriendje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
No fucking way.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey deucestengel.
Zouden jullie Adorabelle?
kheb semi nudie van haarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey deucestengel.
Zouden jullie Adorabelle?
wasda?quote:
tering je zou maar zo'n aansteller zijn en jezelf teruglezen over een aantal jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #885
Drama drama drama drama BAM Awesome erdoorheen.
diareeremmert. Hebben ze daar ook in abundance, daar niet van, maar altijd handig om in je backpack te hebben, de smelttabletten.quote:
Mwah, dan zitten ze nog steeds in dezelfde huilmodus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
tering je zou maar zo'n aansteller zijn en jezelf teruglezen over een aantal jaar.
Iets met Erasmusbrug, blok beton en de Maas enzo
Neem die tool om usb bootable te maken en zet image daaropquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke brandprogramma raad je aan
kmoet raam 8.1 op dvdtje printen
graag gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef stinkie het volgende:
Wat een smerig ranzige TT zeg
Ik doe een ingetogen doch welgemeend
Ik vind 'm wel iets poėtisch hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef stinkie het volgende:
Wat een smerig ranzige TT zeg
Ik doe een ingetogen doch welgemeend
Het heeft wel iets weg van Brusselmans.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel iets poėtisch hebben.
Maak gewoon een bootable USB.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke brandprogramma raad je aan
kmoet raam 8.1 op dvdtje printen
Moet je nog een paar maandjes wachtenquote:
Bootvolgorde ook aangepast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
JB haar roots liggen daar volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
Iemand hier wel eens op de Dominicaanse Republiek geweest?
Wat Champy zegt, zorg dat de USB in het BIOS als nummer 1 van de boot priority staat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
ik had jou niet als zo'n tokkie ingeschat Aquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
Okee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee.
Tsja het blijft de Dominicaanse republiek he, dus je doet vooral Dominicaanse dingen. Het overheidsgebouw is ook de moeite. Precies zoals je van een republiek zou verwachten. Die republikeinse architectuur is sowieso wel mooi. Je moet wel oppassen met het eten. Als je de typische Dominicaanse specerijen niet gewend bent kun je daar last van krijgen.
No way Joséquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Hahahahahaha ik ben er nog nooit geweest xD
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Awesome is zo'n klein dik Mexicaantje met een krulsnor en sombrero.
Van fit naar fluffy. Het nieuwe boek door José Rodriquez Jezus Martinez Lopez Awesome_.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit m
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat Champy zegt, zorg dat de USB in het BIOS als nummer 1 van de boot priority staat.
Gewoon op je W8 partitie installeren. na een clean install moet je je programma's 9/10 keer toch opnieuw installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.
Ik heb een aparte partitie gemaakt voor w8, als ik een programma installeer dan wijst hij hem automatisch toe aan deze partitie, ik moet dan telkens handmatig mn andere partitie aanklikken, hoe kan je instellen dat hij uitzichzelf al die andere partitie kiest?
meen je deze vriend??quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
2 dagen ban vanwege het uitschelden van Kaolo smegma. Heb heel Haarlem gesloopt.
woest ben ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meen je deze vriend??
serieus, wat een Kk bloedhond is het ook.
Dan moet je in je bootloader je w8 partitie als hoofdpartitie aanwijzen. Dat zou het probleem moeten oplossen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.
Ik heb een aparte partitie gemaakt voor w8, als ik een programma installeer dan wijst hij hem automatisch toe aan deze partitie, ik moet dan telkens handmatig mn andere partitie aanklikken, hoe kan je instellen dat hij uitzichzelf al die andere partitie kiest?
Ik ook man, neem gewoon een HTCquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd zo'n kankerhekel aan die telefonie/tech wars he
Ik ook, iedereen weet toch dat Android geweldig is en apple voor pauper hipsters?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
Dit ja, echt dikke carequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
Brusselmans 14.gifquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Het heeft wel iets weg van Brusselmans.
Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van elk merk/model. Het is een eindeloze non-discussie die even vaak en vervelend opvlamt als gordelroosquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Awesome_ het volgende:
Het heeft allemaal wel iets weetje. Mensen zijn altijd zo op hun pik getrapt over die shit. altijd dat geklaag en gejank erover.
Yup. Tis toch allemaal goed tegenwoordig. Apple, Android. En als je paranoļde bent over de veiligheid, zoals Henk, dan pak je een BlackBerry. want dat had ie in house of cards gezien dat alle belangrijke mensen die hadden, dus dan is het veilig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn van elk merk/model. Het is een eindeloze non-discussie die even vaak en vervelend opvlamt als gordelroos
Waar heb je het voor nodig? En waarom stel je die vraag aan ons, jij hebt meer medische connecties dan wij allemaal samen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe komt een mens aan ritalin, buiten de gebaande wegen?
Shit, ik ken geen new-age-ADHDers. Jammer dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon van vrienden die het voorgeschreven krijgen
gwn naar frankrijk oostenrijk of spanje in de apoteek natuurlykquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Kan een beetje moeilijk naar de apotheek lopen en zeggen dat ik ritalin wil omdat ik die focus eens wil meemaken he.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig? En waarom stel je die vraag aan ons, jij hebt meer medische connecties dan wij allemaal samen?
Stuur een dm naar etha, die regelt het voor jequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk naar de apotheek lopen en zeggen dat ik ritalin wil omdat ik die focus eens wil meemaken he.
Niet veel geld voor een apparaat dat niet je complete persoonlijke info doorspeelt en veilige communicatie garandeert.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:00 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm Blackberry Classic: 350 euro. Wut
Klopt. Ging me ook meer om wat er onder de motorkap ligt. Wat je nu koopt is al 2 jaar oud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet veel geld voor een apparaat dat niet je complete persoonlijke info doorspeelt en veilige communicatie garandeert.
Heb nog een witte iphone 4 8gb in de aanbieding voor 100quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt. Ging me ook meer om wat er onder de motorkap ligt. Wat je nu koopt is al 2 jaar oud.
Tel daar een luttele 370 euro bij op per jaar vanwege je nieuw verworven reuma en jicht door die kk toetsjes en je steelt bijna van ze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet veel geld voor een apparaat dat niet je complete persoonlijke info doorspeelt en veilige communicatie garandeert.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tel daar een luttele 370 euro bij op per jaar vanwege je nieuw verworven reuma en jicht door die kk toetsjes en je steelt bijna van ze.
nee want van een all-touch device zou je dat niet krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tel daar een luttele 370 euro bij op per jaar vanwege je nieuw verworven reuma en jicht door die kk toetsjes en je steelt bijna van ze.
True, maar mijn Z10 van 2 jaar oud heeft nog steeds een van de snelste browsersquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt. Ging me ook meer om wat er onder de motorkap ligt. Wat je nu koopt is al 2 jaar oud.
Zo'n toetsenbordje lijkt me wel nice eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
True, maar mijn Z10 van 2 jaar oud heeft nog steeds een van de snelste browsers
haha jij weet dit vriendquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt trouwens beter dexamfetamine nemen dan ritalin.
Ik heb meer details nodig sap, ik ben een druksnerd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Medicatie_bij_ADHD#Dexamfetaminequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb meer details nodig sap, ik ben een druksnerd.
heb 720 pilletjes van 10mg thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heb ik laatst een hele nacht zo gelegenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die honeymoon hug. 3 seconde lang schattig, daarna zit er haar in iedereens mond, vallen armen in slaap en raak ik claustrofobisch
Juist. Heel leuk, dat geknuffel, maar als ik echt in slaap wil vallen is het tijd om om te draaien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:50 schreef Questular het volgende:
the Spoon, Sweatheart's Cradle, Cliffhanger crew checking in.
quote:According to psychiatrist Samuel Dunkell, "When a woman assumes the posterior position, it may indicate she is the more giving partner or that he needs special nurturing."
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik laatst een hele nacht zo gelegenwas heel verbaasd toen ik de volgende ochtend wakker werd.
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd danquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef Questular het volgende:
Meestal gaat de spoon prima todat het wat warmer wordt, dan zweet ik haar hele rug onder en draai ik me voldaan om.
Die valt in slaap zodat ik geen idee heb of ik mn vriendin raak als ik mn arm weer tot leven probeer te wekkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd dan
cradle is het beste kun je ondertussen ff chest flexen
ER STOND EERST VRIEND.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Die valt in slaap zodat ik geen idee heb of ik mn vriendin raak als ik mn arm weer tot leven probeer te wekken
Als het echt een vriend was dan zou ik de 1e zijn om dat te bekennen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ER STOND EERST VRIEND.
ER STOND EERST VRIEND.
KOM MAAR UIT DE KAST QUEST.
WE HOUDEN VAN JE ZOALS JE BENT.
http://dornob.com/spoon-a(...)es-cuddling-comfier/quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd dan
cradle is het beste kun je ondertussen ff chest flexen
Oh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Als het echt een vriend was dan zou ik de 1e zijn om dat te bekennen hoorMaar het is toch echt een vriendin, heb het gisteren nog gechecked om het zo te zeggen
![]()
Ik ben niet paranoide over veiligheid. Ik ben paranoide over commerciėle belangen. Ik hou er niet van dat mijn informatie niet meer van mij is. Iedere foto die je via whatsapp verstuurt doe je afstand van je copyright.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Tis toch allemaal goed tegenwoordig. Apple, Android. En als je paranoļde bent over de veiligheid, zoals Henk, dan pak je een BlackBerry. want dat had ie in house of cards gezien dat alle belangrijke mensen die hadden, dus dan is het veilig.
Via middelbare scholieren die het wel krijgen maar niet slikken. Of via internet. Via de UK kun je een hoop medicijnen vrij easy bestellen. Net zoals slaappillen bijv, of zithromax tegen je chlamydia.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je iets van een adhd-achtige persoonlijkheid hebt (wat ik niet helemaal uitsluit) kan het ook negatief uitpakken. Emoties compleet afvlakken en juist heel lamlendig worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk naar de apotheek lopen en zeggen dat ik ritalin wil omdat ik die focus eens wil meemaken he.
verpoederen en snuivenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Jij in het midden zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
zou wel boytrain willen doen met quest en weisman nohomo
Sinds wanneer is emmer een gewichtsmaat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
250 gram een emmer noemen, stel ecto's
Omdat een emmer gemaakt is voor het vervoeren van vloeistoffen is het gebruikelijk dat ze minimaal 10 liter inhoud hebben daar je vloeistoffen moeilijk kunt samenpersen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Sinds wanneer is emmer een gewichtsmaat?
En zandemmertjes dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Omdat een emmer gemaakt is voor het vervoeren van vloeistoffen is het gebruikelijk dat ze minimaal 10 liter inhoud hebben daar je vloeistoffen moeilijk kunt samenpersen.
Nooit tegengekomen gelukkigquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
De chlamydiakuurtjes heb ik in bulk Henk. Genitale wratten, dat zijn pas echt rotdingen.
Sap kent zn shit, dat laat ie wel weer zien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
"Een emmer is een waterdicht vat dat aan een hengsel gedragen en gebruikt wordt voor het vervoer van vloeistoffen."
Staat niks over de inhoud van een emmer
gwn schere toch henkquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit tegengekomen gelukkig
Tip voor de hippies; Als je last van schaamluis hebt ga naar de dierenwinkel voor antivlooienmiddel.
EN ZANDEMMERTJES DAN SAPSTENGEL?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
"Een emmer is een waterdicht vat dat aan een hengsel gedragen en gebruikt wordt voor het vervoer van vloeistoffen."
Staat niks over de inhoud van een emmer
Xs4all heeft eentje voor 30. Download je iets sneller dan 2MB/s.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is godverdomme de tijd gebleven dat je een fatsoenlijke internetverbinding had voor onder de 35 euro? Christus, die prijzen van tegenwoordig.
30 eu 50Mbit up/down.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is godverdomme de tijd gebleven dat je een fatsoenlijke internetverbinding had voor onder de 35 euro? Christus, die prijzen van tegenwoordig.
Bel dan even joh. Dat kan vast wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Levert niet bij mij, tele2.
Ik heb een bovenwoning, woon zeg maar op huisnummertoevoeging A-II en dat snappen ze niet. Dat huis bestaat niet, in hun gegevens. Ze kunnen alleen maar leveren aan huisnummer A, maar dat niet in tweeen splitsen.
Ja heb ik destijds gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bel dan even joh. Dat kan vast wel.
Kan ook zijn dat de lijn naar het pand gewoon slecht is. Kun je laten checken bij de helpdesk meestal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja heb ik destijds gedaanMaar ga het nu weer eens proberen. UPC is zo achterlijk duur en ik heb er zó veel problemen mee.
Moet er wel een separate telefoonaansluiting zijn. Als die splitsing pas later is gebeurd is er een grote kans dat er maar één telefoonaansluiting zit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bel dan even joh. Dat kan vast wel.
Maar, even een domme vraag dan. Ik heb wél een tijdje internet gehad van KPN, en toen moest hij wel rommelen met idd een splitsing aanleggen, maar naar mijn weten is dat gebeurd. Het huis onder me stond toen leeg, dus ik weet niet of zzij daar moeite van zouden hebben gehad. Nu is het bewoond, en wordt er internet geleverd door tele2. Dan zou dat bij mij toch ook geleverd moeten kunnen worden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet er wel een separate telefoonaansluiting zijn. Als die splitsing pas later is gebeurd is er een grote kans dat er maar één telefoonaansluiting zit.
Dat zou moeten kunnen dan ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar, even een domme vraag dan. Ik heb wél een tijdje internet gehad van KPN, en toen moest hij wel rommelen met idd een splitsing aanleggen, maar naar mijn weten is dat gebeurd. Het huis onder me stond toen leeg, dus ik weet niet of zzij daar moeite van zouden hebben gehad. Nu is het bewoond, en wordt er internet geleverd door tele2. Dan zou dat bij mij toch ook geleverd moeten kunnen worden?
Elke keer als ik een helpdesk bel word ik lichtelijk agressief van het feit dat zij net zo min lijken te weten als ik, dus dat helpt niet echt.
Hmm, dan zou de aansluiting er inderdaad moeten zijn. Dan zou Tele2 moeten contacten met KPN gok ik want die doen het beheer van het fysieke netwerk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar, even een domme vraag dan. Ik heb wél een tijdje internet gehad van KPN, en toen moest hij wel rommelen met idd een splitsing aanleggen, maar naar mijn weten is dat gebeurd. Het huis onder me stond toen leeg, dus ik weet niet of zzij daar moeite van zouden hebben gehad. Nu is het bewoond, en wordt er internet geleverd door tele2. Dan zou dat bij mij toch ook geleverd moeten kunnen worden?
Elke keer als ik een helpdesk bel word ik lichtelijk agressief van het feit dat zij net zo min lijken te weten als ik, dus dat helpt niet echt.
Goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
hey ms messy hoe is het met weisman dan
De UPC-monteur kon de hoofdaansluiting in het pand niet vindenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de lijn naar het pand gewoon slecht is. Kun je laten checken bij de helpdesk meestal.
Thanks, ik hang nu in de wacht bij ze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Hmm, dan zou de aansluiting er inderdaad moeten zijn. Dan zou Tele2 moeten contacten met KPN gok ik want die doen het beheer van het fysieke netwerk.
KPN? Vraag als je kan naar de technische dienst, die weten wel wat ze doen, die gasten van de helpdesk lezen alleen maar op van een scherm en weten verder niksquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thanks, ik hang nu in de wacht bij ze.
tele2. "uw huis bestaat in dit systeem inderdaad niet". Ze is aan het verder zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:25 schreef Champy het volgende:
[..]
KPN? Vraag als je kan naar de technische dienst, die weten wel wat ze doen, die gasten van de helpdesk lezen alleen maar op van een scherm en weten verder niks
Zou wel even kijken of je dan niet andere voorwaarden hebt met een meerjarig contract.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
En samen met de buren een abbo nemen? Koop je gewoon je eigen router en trek je een kabel van hun router naar jouw appartement.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is destijds dus geen ISLA-punt aangelegd, het punt van beneden is doorgetrokken naar mij, door de tyfusmonteur. Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
Kabel geeft hetzelfde probleem namelijk. Ik haal de max snelheid bij lange na niet en de meeste tv-zenders doen het niet eens, omdat de monteurs de hoofdaansluiting niet kunnen vinden.
verhuizenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is destijds dus geen ISLA-punt aangelegd, het punt van beneden is doorgetrokken naar mij, door de tyfusmonteur. Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
Kabel geeft hetzelfde probleem namelijk. Ik haal de max snelheid bij lange na niet en de meeste tv-zenders doen het niet eens, omdat de monteurs de hoofdaansluiting niet kunnen vinden.
Mwah, in alle andere opzichten heb ik een perfect huisje dus ik wil hier nog wel even mee leven.quote:
Onder me woont een bejaarde die me vroeg ik mijn verwarming aan wilde laten staan als ik ging werken, want dan hoefde zij minder te stoken. Ik denk niet dat dat het type mens is waar ik zo'n constructie mee aan wil gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En samen met de buren een abbo nemen? Koop je gewoon je eigen router en trek je een kabel van hun router naar jouw appartement.
Start een glasvezel initiatief. Als je genoeg wijkbewoners meekrijgt komen ze dat zo aanleggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, in alle andere opzichten heb ik een perfect huisje dus ik wil hier nog wel even mee leven.
Eh nee. Oude parasiet. Bovendien stijgt warme lucht dus ehquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder me woont een bejaarde die me vroeg ik mijn verwarming aan wilde laten staan als ik ging werken, want dan hoefde zij minder te stoken. Ik denk niet dat dat het type mens is waar ik zo'n constructie mee aan wil gaan.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Start een glasvezel initiatief. Als je genoeg wijkbewoners meekrijgt komen ze dat zo aanleggen.
Mwah, niet helemaal waar. Zit in Noord op spuugafstand van de binnenstad, het is hier rustig, en voordat ik er kwam wonen (3,5 jaar geleden) is het opgekocht door een aannemersbureau en geheel gerenoveerd. Zal er misschien geen winst op maken, maar ik raak het echt wel kwijt als ik dat zou willen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef JackieBrown het volgende:
En het is een koophuis in Rotterdam, raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk
Heb ik wel, maar door de zwaartekracht die m'n lichaam genereert verbuigen de wifi-signalen zich zodanig dat het toch ietwat stoort.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
En in het ziekenhuis clumsy? Heb je daar wel internet? Daar werkte je toch?
Spijkernissequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ik huurde in Rdam naast een gezin, echt prima woning vooral voor jonge starters, voor gezinnen wat minder. Met grote tuin, goed onderhouden, stond al 2 jaar te koop.
Naast Vroesenpark, ook dichtbij centrum en erg leuke wijk vond ik zelf.
Was echt heel sneu, hielden ze open huis, deur helemaal versierd met ballonnen enz en er is werkelijk niet 1 iemand gekomen die hele dag.
Er stond sowieso wel veel te koop in prima wijken, dichtbij het centrum en voor een goede prijs en met tuin/balkon etc. Maar kreeg toch het idee dat mensen daar van huren naar samenwonen en kopen in de omgeving gingen (Barendrecht, spijkenisse)
Ja ook wel logisch, ik woonde daar echt prima, een van de weinige Echt leuke buurten van Rdam en als je ging kopen ook prima betaalbaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
noracist maar had meer negers verwacht
[ afbeelding ]
Hey Weissman
Limburg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hoezo intense haat aan Roffa ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
JB en ik waren standaard aan het bbqen daar, dus zeg maar Sorryquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HEquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
Daar hebben we het niet meer over. Heb net wel gezegd dat als er ook maar één ding op een andere plek ligt dan waar het hoort, ik haar het huis uit trap.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HE
Lol lekkere burnquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
"maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
gewoon kkjaloers op zoveel swagquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
typische metalfanlooks heeft ie, puisten, vale huid, onverzorgt haar en vieze nagels en tanden
blijf dan ook maar weg uit de dieetklup en r&pquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben bang dat ik besmet raak met hun depresiviteit
ja daar troll ik alleen af en toe krijg daar idd enge psychische ziekteverschijnselen vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
blijf dan ook maar weg uit de dieetklup en r&p
Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Beach het volgende:
kom dan keertje Stairway of de Baroeg
laat ik je zien wat metalswag is
vind je c_c gezellig danquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?
EnBaroeg
.
Ik wacht ook nog steeds tot ik mezelf heppie en vrijgezellig kan noemen. Is pas als je je haar aan een kant opscheert denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.quote:
Geen idee, ben er jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGodverdekk wat is dat voor een Frankensteincreatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt kankergrappig inderdaad.quote:
Ja die heb ik nu bijna af. Amerikaanse politiek is maar verwarrendquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Aflevering 3. Heb even gemaft, dagje vasten sloopt je
Post anders eens een van je pauperbakken. Kan ik ook om lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Echt kankergrappig inderdaad.
Wat deze man ook al niet probeert om het broekje te mogen betreden.
quote:
Vet 7 grquote:
Zure troepquote:
Die is niet zuurquote:
amenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe gwn beetje normaal. Niemand hier is geėntertained door je kutposts en je 'niet echt (...) maar (...)![]()
-bullshit.
haha ik snap jequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen kwark, krijg al genoeg eiwit binnen dus heb die troep niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |