Moet je nog een paar maandjes wachtenquote:
Bootvolgorde ook aangepast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
JB haar roots liggen daar volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
Iemand hier wel eens op de Dominicaanse Republiek geweest?
Wat Champy zegt, zorg dat de USB in het BIOS als nummer 1 van de boot priority staat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
ik had jou niet als zo'n tokkie ingeschat Aquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
Okee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee.
Tsja het blijft de Dominicaanse republiek he, dus je doet vooral Dominicaanse dingen. Het overheidsgebouw is ook de moeite. Precies zoals je van een republiek zou verwachten. Die republikeinse architectuur is sowieso wel mooi. Je moet wel oppassen met het eten. Als je de typische Dominicaanse specerijen niet gewend bent kun je daar last van krijgen.
No way Joséquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Hahahahahaha ik ben er nog nooit geweest xD
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Awesome is zo'n klein dik Mexicaantje met een krulsnor en sombrero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |