waar stel ik dat danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende: die ik met beide handen aan zou grijpen
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar stel ik dat dan
lesje argumentatietheorie zou je niet misstaan, zo bleek ook al in je 'discussie' met Henk
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.quote:
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.
Impliceren. Maar als dit een losstaande hersenspinsel was zegt dat meer dan genoeg over je dagboekstrategie die je maar blijft toepassen hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.
Tot morgen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.
lekker stokbroodjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
Word je hier zo langzamerhand niet een beetje moe van vriendje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
No fucking way.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey deucestengel.
Zouden jullie Adorabelle?
kheb semi nudie van haarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey deucestengel.
Zouden jullie Adorabelle?
wasda?quote:
tering je zou maar zo'n aansteller zijn en jezelf teruglezen over een aantal jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #885
Drama drama drama drama BAM Awesome erdoorheen.
diareeremmert. Hebben ze daar ook in abundance, daar niet van, maar altijd handig om in je backpack te hebben, de smelttabletten.quote:
Mwah, dan zitten ze nog steeds in dezelfde huilmodus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:15 schreef fathank het volgende:
[..]
tering je zou maar zo'n aansteller zijn en jezelf teruglezen over een aantal jaar.
Iets met Erasmusbrug, blok beton en de Maas enzo
Neem die tool om usb bootable te maken en zet image daaropquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke brandprogramma raad je aan
kmoet raam 8.1 op dvdtje printen
graag gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef stinkie het volgende:
Wat een smerig ranzige TT zeg
Ik doe een ingetogen doch welgemeend
Ik vind 'm wel iets poëtisch hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef stinkie het volgende:
Wat een smerig ranzige TT zeg
Ik doe een ingetogen doch welgemeend
Het heeft wel iets weg van Brusselmans.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel iets poëtisch hebben.
Maak gewoon een bootable USB.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke brandprogramma raad je aan
kmoet raam 8.1 op dvdtje printen
Moet je nog een paar maandjes wachtenquote:
Bootvolgorde ook aangepast?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
JB haar roots liggen daar volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef fathank het volgende:
Iemand hier wel eens op de Dominicaanse Republiek geweest?
Wat Champy zegt, zorg dat de USB in het BIOS als nummer 1 van de boot priority staat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
bootable usb stick gemaakt, in de bios heb ik gezegd dat ie moet opstarten van removable dev
nu start ie nog steeds normaal op, wat doe k fout ;s
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
ik had jou niet als zo'n tokkie ingeschat Aquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben er nu 3 keer geweest, henk. wat wil je weten?
Okee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Do's en dont's. Dus toeristische attracties die een rib uit je lijf kosten en het totaal niet waard zijn bijv.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Okee.
Tsja het blijft de Dominicaanse republiek he, dus je doet vooral Dominicaanse dingen. Het overheidsgebouw is ook de moeite. Precies zoals je van een republiek zou verwachten. Die republikeinse architectuur is sowieso wel mooi. Je moet wel oppassen met het eten. Als je de typische Dominicaanse specerijen niet gewend bent kun je daar last van krijgen.
No way Joséquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Hahahahahaha ik ben er nog nooit geweest xD
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Awesome is zo'n klein dik Mexicaantje met een krulsnor en sombrero.
Van fit naar fluffy. Het nieuwe boek door José Rodriquez Jezus Martinez Lopez Awesome_.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit m
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat Champy zegt, zorg dat de USB in het BIOS als nummer 1 van de boot priority staat.
Gewoon op je W8 partitie installeren. na een clean install moet je je programma's 9/10 keer toch opnieuw installeren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.
Ik heb een aparte partitie gemaakt voor w8, als ik een programma installeer dan wijst hij hem automatisch toe aan deze partitie, ik moet dan telkens handmatig mn andere partitie aanklikken, hoe kan je instellen dat hij uitzichzelf al die andere partitie kiest?
meen je deze vriend??quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
2 dagen ban vanwege het uitschelden van Kaolo smegma. Heb heel Haarlem gesloopt.
woest ben ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meen je deze vriend??
serieus, wat een Kk bloedhond is het ook.
Dan moet je in je bootloader je w8 partitie als hoofdpartitie aanwijzen. Dat zou het probleem moeten oplossen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja thx, ik had hem opnieuw opgestart en zag toen USB tussen het lijstje staan, had eerst remov.dev gekozen.
Ik heb een aparte partitie gemaakt voor w8, als ik een programma installeer dan wijst hij hem automatisch toe aan deze partitie, ik moet dan telkens handmatig mn andere partitie aanklikken, hoe kan je instellen dat hij uitzichzelf al die andere partitie kiest?
Ik ook man, neem gewoon een HTCquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd zo'n kankerhekel aan die telefonie/tech wars he
Ik ook, iedereen weet toch dat Android geweldig is en apple voor pauper hipsters?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb altijd zo'n kankerhekel aan die telefonie/tech wars he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |