waar stel ik dat danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende: die ik met beide handen aan zou grijpen
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waar stel ik dat dan
lesje argumentatietheorie zou je niet misstaan, zo bleek ook al in je 'discussie' met Henk
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.quote:
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat ik eerder m'n schaamlippen aan elkaar zou naaien en zoutzuur in m'n ogen zou druppelen dan ingaan op een pityfuck.
Impliceren. Maar als dit een losstaande hersenspinsel was zegt dat meer dan genoeg over je dagboekstrategie die je maar blijft toepassen hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
waar zeg ik dat jij dat stelt dan.
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, jammer. Ik stond op het punt om er eentje aan te bieden.
Tot morgen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O nou dan maak ik wel een uitzondering natuurlijk.
lekker stokbroodjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
Word je hier zo langzamerhand niet een beetje moe van vriendje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik neem wel iets mee om in de hummus te dippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |