Goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
hey ms messy hoe is het met weisman dan
De UPC-monteur kon de hoofdaansluiting in het pand niet vindenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de lijn naar het pand gewoon slecht is. Kun je laten checken bij de helpdesk meestal.
Thanks, ik hang nu in de wacht bij ze.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Hmm, dan zou de aansluiting er inderdaad moeten zijn. Dan zou Tele2 moeten contacten met KPN gok ik want die doen het beheer van het fysieke netwerk.
KPN? Vraag als je kan naar de technische dienst, die weten wel wat ze doen, die gasten van de helpdesk lezen alleen maar op van een scherm en weten verder niksquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thanks, ik hang nu in de wacht bij ze.
tele2. "uw huis bestaat in dit systeem inderdaad niet". Ze is aan het verder zoeken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:25 schreef Champy het volgende:
[..]
KPN? Vraag als je kan naar de technische dienst, die weten wel wat ze doen, die gasten van de helpdesk lezen alleen maar op van een scherm en weten verder niks
Zou wel even kijken of je dan niet andere voorwaarden hebt met een meerjarig contract.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
En samen met de buren een abbo nemen? Koop je gewoon je eigen router en trek je een kabel van hun router naar jouw appartement.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is destijds dus geen ISLA-punt aangelegd, het punt van beneden is doorgetrokken naar mij, door de tyfusmonteur. Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
Kabel geeft hetzelfde probleem namelijk. Ik haal de max snelheid bij lange na niet en de meeste tv-zenders doen het niet eens, omdat de monteurs de hoofdaansluiting niet kunnen vinden.
verhuizenquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is destijds dus geen ISLA-punt aangelegd, het punt van beneden is doorgetrokken naar mij, door de tyfusmonteur. Het kan nu wel gewoon kosteloos gedaan worden door KPN, maar dan zit ik aan een KPN-abo vast, die niet donders goedkoop zijn. Aan de andere kant heb ik dan wel een eigen punt, en kan ik na een jaar overstappen.
Kabel geeft hetzelfde probleem namelijk. Ik haal de max snelheid bij lange na niet en de meeste tv-zenders doen het niet eens, omdat de monteurs de hoofdaansluiting niet kunnen vinden.
Mwah, in alle andere opzichten heb ik een perfect huisje dus ik wil hier nog wel even mee leven.quote:
Onder me woont een bejaarde die me vroeg ik mijn verwarming aan wilde laten staan als ik ging werken, want dan hoefde zij minder te stoken. Ik denk niet dat dat het type mens is waar ik zo'n constructie mee aan wil gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En samen met de buren een abbo nemen? Koop je gewoon je eigen router en trek je een kabel van hun router naar jouw appartement.
Start een glasvezel initiatief. Als je genoeg wijkbewoners meekrijgt komen ze dat zo aanleggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, in alle andere opzichten heb ik een perfect huisje dus ik wil hier nog wel even mee leven.
Eh nee. Oude parasiet. Bovendien stijgt warme lucht dus ehquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Onder me woont een bejaarde die me vroeg ik mijn verwarming aan wilde laten staan als ik ging werken, want dan hoefde zij minder te stoken. Ik denk niet dat dat het type mens is waar ik zo'n constructie mee aan wil gaan.
En dit inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Start een glasvezel initiatief. Als je genoeg wijkbewoners meekrijgt komen ze dat zo aanleggen.
Mwah, niet helemaal waar. Zit in Noord op spuugafstand van de binnenstad, het is hier rustig, en voordat ik er kwam wonen (3,5 jaar geleden) is het opgekocht door een aannemersbureau en geheel gerenoveerd. Zal er misschien geen winst op maken, maar ik raak het echt wel kwijt als ik dat zou willen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:48 schreef JackieBrown het volgende:
En het is een koophuis in Rotterdam, raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk
Heb ik wel, maar door de zwaartekracht die m'n lichaam genereert verbuigen de wifi-signalen zich zodanig dat het toch ietwat stoort.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
En in het ziekenhuis clumsy? Heb je daar wel internet? Daar werkte je toch?
Spijkernissequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef JackieBrown het volgende:
Ik huurde in Rdam naast een gezin, echt prima woning vooral voor jonge starters, voor gezinnen wat minder. Met grote tuin, goed onderhouden, stond al 2 jaar te koop.
Naast Vroesenpark, ook dichtbij centrum en erg leuke wijk vond ik zelf.
Was echt heel sneu, hielden ze open huis, deur helemaal versierd met ballonnen enz en er is werkelijk niet 1 iemand gekomen die hele dag.
Er stond sowieso wel veel te koop in prima wijken, dichtbij het centrum en voor een goede prijs en met tuin/balkon etc. Maar kreeg toch het idee dat mensen daar van huren naar samenwonen en kopen in de omgeving gingen (Barendrecht, spijkenisse)
Ja ook wel logisch, ik woonde daar echt prima, een van de weinige Echt leuke buurten van Rdam en als je ging kopen ook prima betaalbaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
noracist maar had meer negers verwacht
[ afbeelding ]
Hey Weissman
Limburg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hoezo intense haat aan Roffa ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
JB en ik waren standaard aan het bbqen daar, dus zeg maar Sorryquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HEquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
Daar hebben we het niet meer over. Heb net wel gezegd dat als er ook maar één ding op een andere plek ligt dan waar het hoort, ik haar het huis uit trap.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HE
Lol lekkere burnquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
"maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
gewoon kkjaloers op zoveel swagquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
typische metalfanlooks heeft ie, puisten, vale huid, onverzorgt haar en vieze nagels en tanden
blijf dan ook maar weg uit de dieetklup en r&pquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:07 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben bang dat ik besmet raak met hun depresiviteit
ja daar troll ik alleen af en toe krijg daar idd enge psychische ziekteverschijnselen vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
blijf dan ook maar weg uit de dieetklup en r&p
Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Beach het volgende:
kom dan keertje Stairway of de Baroeg
laat ik je zien wat metalswag is
vind je c_c gezellig danquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?
EnBaroeg
.
Ik wacht ook nog steeds tot ik mezelf heppie en vrijgezellig kan noemen. Is pas als je je haar aan een kant opscheert denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.quote:
Geen idee, ben er jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGodverdekk wat is dat voor een Frankensteincreatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt kankergrappig inderdaad.quote:
Ja die heb ik nu bijna af. Amerikaanse politiek is maar verwarrendquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Aflevering 3. Heb even gemaft, dagje vasten sloopt je
Post anders eens een van je pauperbakken. Kan ik ook om lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Echt kankergrappig inderdaad.
Wat deze man ook al niet probeert om het broekje te mogen betreden.
quote:
Vet 7 grquote:
Zure troepquote:
Die is niet zuurquote:
amenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe gwn beetje normaal. Niemand hier is geėntertained door je kutposts en je 'niet echt (...) maar (...)![]()
-bullshit.
haha ik snap jequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen kwark, krijg al genoeg eiwit binnen dus heb die troep niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |