Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:06 schreef Beach het volgende:
kom dan keertje Stairway of de Baroeg
laat ik je zien wat metalswag is
vind je c_c gezellig danquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bedoelt toch zeker niet de stairway in Utrecht he?
EnBaroeg
.
Ik wacht ook nog steeds tot ik mezelf heppie en vrijgezellig kan noemen. Is pas als je je haar aan een kant opscheert denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef kaasplankje het volgende:
maarre dikke mensen zijn toch juist gezellig?
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.quote:
Geen idee, ben er jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De stairway was al niets, en sinds de verbouwing is het nog kutter. Baroeg is gewoon weer wachten tot iemand doodgemept wordt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGodverdekk wat is dat voor een Frankensteincreatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Champy het volgende:
Sorry, deze moest ik ook echt even met jullie delenGetverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt kankergrappig inderdaad.quote:
Ja die heb ik nu bijna af. Amerikaanse politiek is maar verwarrendquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Aflevering 3. Heb even gemaft, dagje vasten sloopt je
Post anders eens een van je pauperbakken. Kan ik ook om lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Echt kankergrappig inderdaad.
Wat deze man ook al niet probeert om het broekje te mogen betreden.
quote:
Vet 7 grquote:
Zure troepquote:
Die is niet zuurquote:
amenquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe gwn beetje normaal. Niemand hier is geėntertained door je kutposts en je 'niet echt (...) maar (...)![]()
-bullshit.
haha ik snap jequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen kwark, krijg al genoeg eiwit binnen dus heb die troep niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |