Ja ook wel logisch, ik woonde daar echt prima, een van de weinige Echt leuke buurten van Rdam en als je ging kopen ook prima betaalbaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
noracist maar had meer negers verwacht
[ afbeelding ]
Hey Weissman
Limburg?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is het in een land met een lage negerpopulatie?
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spijkernisse. Ik zit idd ook nabij Vroesenpark. M'n huis is wel een beetje een bachelorpad, je moet hier niet met kinderen willen wonen, maar die komen er voorlopig toch niet. Heb het huis gekocht met het idee dat ik er de komende 10 jaar zeker goed zit, en daarna altijd nog kan verhuren als ik dat wil. Punt was een beetje dat huren duurder uitkwam voor mij dan kopen, dus de keuze was vrij snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hoezo intense haat aan Roffa ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zelfs ik vond het Vroesenpark altijd Chill en ik heb echt intense haat aan Roffa
JB en ik waren standaard aan het bbqen daar, dus zeg maar Sorryquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het in de zomer overgenomen wordt door de BBQ-brigade wel. Vriend van me woont er praktisch tegenover en zit vanaf mei tot eind september in de verkoold-vlees-lucht.
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HEquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
Daar hebben we het niet meer over. Heb net wel gezegd dat als er ook maar één ding op een andere plek ligt dan waar het hoort, ik haar het huis uit trap.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
EN MN LP'S TRUT WAAR HEB JE DIE DAN HE
Lol lekkere burnquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
"maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Die Turkse leef-struggles.
Moeder komt net langs met een heel setje borden en pannen. "Ik bewaarde ze voor je uitzet maar heb het wachten tot je gaat trouwen maar opgegeven".
Score.
gewoon kkjaloers op zoveel swagquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
typische metalfanlooks heeft ie, puisten, vale huid, onverzorgt haar en vieze nagels en tanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |