Volgens mij heb ik laatst een hele nacht zo gelegenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Die honeymoon hug. 3 seconde lang schattig, daarna zit er haar in iedereens mond, vallen armen in slaap en raak ik claustrofobisch
Juist. Heel leuk, dat geknuffel, maar als ik echt in slaap wil vallen is het tijd om om te draaien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:50 schreef Questular het volgende:
the Spoon, Sweatheart's Cradle, Cliffhanger crew checking in.
quote:According to psychiatrist Samuel Dunkell, "When a woman assumes the posterior position, it may indicate she is the more giving partner or that he needs special nurturing."
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik laatst een hele nacht zo gelegenwas heel verbaasd toen ik de volgende ochtend wakker werd.
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd danquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef Questular het volgende:
Meestal gaat de spoon prima todat het wat warmer wordt, dan zweet ik haar hele rug onder en draai ik me voldaan om.
Die valt in slaap zodat ik geen idee heb of ik mn vriendin raak als ik mn arm weer tot leven probeer te wekkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd dan
cradle is het beste kun je ondertussen ff chest flexen
ER STOND EERST VRIEND.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Die valt in slaap zodat ik geen idee heb of ik mn vriendin raak als ik mn arm weer tot leven probeer te wekken
Als het echt een vriend was dan zou ik de 1e zijn om dat te bekennen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ER STOND EERST VRIEND.
ER STOND EERST VRIEND.
KOM MAAR UIT DE KAST QUEST.
WE HOUDEN VAN JE ZOALS JE BENT.
http://dornob.com/spoon-a(...)es-cuddling-comfier/quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah en waar ligt je arm, kut arm altijd dan
cradle is het beste kun je ondertussen ff chest flexen
Oh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Als het echt een vriend was dan zou ik de 1e zijn om dat te bekennen hoorMaar het is toch echt een vriendin, heb het gisteren nog gechecked om het zo te zeggen
![]()
Ik ben niet paranoide over veiligheid. Ik ben paranoide over commerciėle belangen. Ik hou er niet van dat mijn informatie niet meer van mij is. Iedere foto die je via whatsapp verstuurt doe je afstand van je copyright.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Tis toch allemaal goed tegenwoordig. Apple, Android. En als je paranoļde bent over de veiligheid, zoals Henk, dan pak je een BlackBerry. want dat had ie in house of cards gezien dat alle belangrijke mensen die hadden, dus dan is het veilig.
Via middelbare scholieren die het wel krijgen maar niet slikken. Of via internet. Via de UK kun je een hoop medicijnen vrij easy bestellen. Net zoals slaappillen bijv, of zithromax tegen je chlamydia.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe komt een mens aan ritalin, buiten de gebaande wegen?
Als je iets van een adhd-achtige persoonlijkheid hebt (wat ik niet helemaal uitsluit) kan het ook negatief uitpakken. Emoties compleet afvlakken en juist heel lamlendig worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk naar de apotheek lopen en zeggen dat ik ritalin wil omdat ik die focus eens wil meemaken he.
verpoederen en snuivenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt trouwens beter dexamfetamine nemen dan ritalin.
Jij in het midden zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
zou wel boytrain willen doen met quest en weisman nohomo
Sinds wanneer is emmer een gewichtsmaat?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
250 gram een emmer noemen, stel ecto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |