SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaard voor de underdog?quote:
Hij is Vitessefan, Hans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard voor de underdog?
Standaard tegen NEK.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard voor de underdog?
quote:
Oja.quote:
Lijkt me logisch omdat Achilles'29 maar 2x in de week traint. Weet niet of het nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
Jahanbaks verdient waarschijnlijk net zoveel als heel Achilles'29, Sierd
NEC - Roda.quote:
foutje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC kan na 33 wedstrijden al kampioen zijn. Als Eindhoven en Roda samen nog een keer op hun snuffertje gaan, kan het nog sneller.
Het kan nu uit bij Oss op 6 april.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:19 schreef JanCees het volgende:
Is dit opeens het live jupiler leagueverslagen topic?
Heb je er problemen mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:19 schreef JanCees het volgende:
Is dit opeens het live jupiler leagueverslagen topic?
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen zonder leven kijken hiernaar.
Wat onaardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen zonder leven kijken hiernaar.
Dan moet ik wel zeggen dat ik het met je eens ben en ik daarom binnen enkele minuten ook overschakel naar RTL7quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij jij hier ook naar kijkt, dan bewijst dat het tegendeel.(De week is nog niet om)
Beter promoveert er niemand.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als ik Roda zo zie voetballen kunnen ze maar beter niet promoveren
Gewoon 16 clubs in de eredivisie. Dordrecht is echt niks en NAC kan ook wel een jaartje een niveau lager gebruiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprotten met Dordrecht en welkom terug NEC. Stukken beter dan Dordt.
Plet die scoort, dat dit kan in Nederlandquote:
Voor het eerst sinds 24 maart 2012.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plet die scoort, dat dit kan in Nederland
Topclubs staan in de rij voor hemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 24 maart 2012.
2012, dat is 35 maanden terug.
Lullig kutgoaltje zegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
prima doelpuntje van Mijnheer Plet.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)Amb8LgiNrGMvO3wDjy0c
Samenvattingen, Hans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wooooow wat een kol van Miyaichi
Wacht wat? Naar welke pot is de stream gegaan? Jong Twente speelt tegen Sparta, niet tegen Graafschap
Van wat dan, vorige week?quote:
quote:
AZ - Willem II vind ik wel een prima wedstrijdje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse - PEC is nog wel aardig, de rest is kut met peren
veel plezierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:10 schreef Sked het volgende:
Nog even een bord friet wegkanen en dan op naar 6 op rij
Alleen nog exit Oliinyk en ik ben tevredenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse: Room; Diks, Kashia, Van der Heijden, Achenteh; Vejinovic, Pröpper, Qazaishvilli; Oliinyk, Traore en Labyad.
Saymak zal als spits fungeren volgens de berichtgeving de laatste dagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:23 schreef Sked het volgende:
Hahn, Van Polen, Van der Werff, Van Hintum, Saymak, Lukoki, Dorst, Broerse, Brama, Rienstra, Thomas
Necid zit al wel op de bank, dus die komt misschien nogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saymak zal als spits fungeren volgens de berichtgeving de laatste dagen
Ibarra zit toch op de bank?\quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
Overigens wel apart dat Ibarra niet eens meer op de bank zit bij Vitesse
http://www.vitesse.nl/nl/(...)itesse-vs-pec-zwollequote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ibarra zit toch op de bank?\
[ afbeelding ]
Vaagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.vitesse.nl/nl/(...)itesse-vs-pec-zwolle
Ja! Wat een mooie UI trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat leuk!Ben je toevallig ook zo'n fan van Tapia?
Dan zit hij er toch klaar voor of niet soms?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked zit in het Gelredome, trekdropmeneer.
Ik denk dat hij momenteel staat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zit hij er toch klaar voor of niet soms?
En noem mij geen trekdropmeneer, je weet dat ik dat niet leuk vind.
Dan zou hij de enige zijn. Hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij momenteel staat.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou hij de enige zijn. Hahahaha
Weet je waar ik iedere dag hard om moet lachen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog iedere dag hard lachen, dus laat me in die waan.
Teleurstellende opmerking, dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar ik iedere dag hard om moet lachen?
Jouw kop.
Hallo Tomquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
Blom de scheidsrechter. Ik voorspel een rode kaart.
Ooooooooooooooooooooohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TomDenk je dat PSV morgen wint? Wedden? Oh wacht laat maar.
Je moeder is een hoer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ik luister naar het album Strange Clouds van B.o.b. Goed album, op dat aidsnummer met Nicky Minaj na natuurlijk.
Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TomDenk je dat PSV morgen wint? Wedden? Oh wacht laat maar.
Verstandig..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissen
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!quote:
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!
Ik ga vandaag en hij is inderdaad slecht. Seventh sonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.
Erg respectloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Precies voor de Theo Bos minuut scoren.
Het siert je dat je je ongelijk toegeeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:38 schreef Kopsterk het volgende:
Deze pot kan eigenlijk nog best interessant worden. Ik heb te vroeg gesproken toen ik zei dat de wedstrijden vandaag kut waren.
29.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
hhahahaha vitesse
die club gun ik nou echt niets.
Daar zullen ze daar wel wakker van liggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
hhahahaha vitesse
die club gun ik nou echt niets.
quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar zullen ze daar wel wakker van liggen
Gegroet.quote:
Als davy niet op fok is is hij waarschijnlijk aan het eten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die komt hopelijk zometeen. Waarschijnlijk aan het eten
Je bent zelf een matige speler.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met je Robben. Matige speler is dat zeg
Uhum, op het niveau waar ik speel kan ik heel aardig mee (welke klasse het precies is laten we verder even buiten beschouwing).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige speler.
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Lamprou; Van der Struijk, D. Wuytens, Peters, Dijks; Haemhouts, Messaoud, S. Wuytens; Ondaan, Armenteros en Cabral
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Pino belachelijk gemaakt in het Zwolle-topic.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.
Erg sterke opmerking van je, Pino heeft vast geen weerwoord. Ether.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Pessimistquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
I rock hoes y'all rock fellas
OHHHH
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Pessimist. Jij dacht zelfs dat Ajax niet door zou gaan in de EL
Ajax gewoon 2e natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Hit 'em up vind ik wel coolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Ik zie het niet gebeuren. Er komen gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen en dan heb je alleen nog doelsaldo voorsprong.quote:
Is dat niet een beetje erg lang. Ik denk dat ze boven Feyenoord en AZ blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.
Ik zal eerlijk zijn; nooit naar geluisterd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.
Pure aids was dat. Stoerdoenerij van een laagbegaafde mongool.quote:
Net alsof Feyenoord alles gaat winnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Er komen gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen en dan heb je alleen nog doelsaldo voorsprong.
Oja, die ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn; nooit naar geluisterd.
Mijn interesse in Gangsterrap en diss-songs ligt rond een nulpunt.
[..]
Pure aids was dat. Stoerdoenerij van een laagbegaafde mongool.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn wel, hier heeft hij immers een calculator voor gebruikt.
'Pac was aardig, maar niet de beste, vind ik dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'Pac was aardig, maar niet de beste, vind ik dan.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten eigenlijk
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn wel, hier heeft hij immers een calculator voor gebruikt. Dit is geen grap.
quote:
2pac is helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ben vandaag zelfs nog buiten geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten eigenlijk
Nu niet meer nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
JULLIE VINDEN EMINEM OOK NIKS ZEKER
Is ook niks inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
Eminem begon belachelijk goed, tegenwoordig is het niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
ja maar.. uh.. jij bent...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening.
Nee grapje, ik vind je een idioot.
Jij en ik zitten aardig op één lijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eminem begon belachelijk goed, tegenwoordig is het niks.
Jullie zijn al een klef stel bij elkaar, dus wat moet ik hiervan verwachten>?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
waren we vast goede vrienden geworden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Recovery was ook wel een aardig album van Eminem toch
Nee, dat was echt pure aids.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Recovery was ook wel een aardig album van Eminem toch
Dordt moet erin blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet vloeken in de holle kerk, maar stiekem zou het dolletjes zijn als NAC weer tegen een nederlaag aanloopt.
Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heengaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh die club heeft totaal geen potentie voor de Eredivisie i.t.t. NAC.
Ik ben wat minder een 'kenner', denk ik. Ik vind vooral Talkin' 2 Myself wel een interessant en leuk nummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was echt pure aids.
Met die achterlijke punchlines
I'm doing this for me, so fuck the world Feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me![]()
![]()
Whichever comes first, for better or worse
He's married to the game, like a fuck you for Christmas
His gift is a curse![]()
![]()
Cause the way I feel, I'm strong enough to go to the club
Or the corner pub, and lift the whole liquor counter up
Cause I'm raising the bar![]()
![]()
![]()
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heenga
Over Boulahrouz gesproken. Hij is weer geblesseerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
Kashia sprong best hoog daar. Ongeveer zestien keer zo hoog als Boulahrouz.
Zoveel clubs voegen op termijn geen reet toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
Dat wel ja .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
DIt is ook een trolletje toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten aardig op één lijn.
Als je niet voor PSV was en een beetje kon haxballen waren we vast goede vrienden geworden.
Excelsior dat de beker wint is genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Excelsior is dan de club van Rotterdamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior dat de beker wint is genot.
mini parkeerplaats ook .Waarschijnlijk keurt de Uefa het gewoon afquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.
Dijkhuizen trainer van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Excelsior is dan de club van Rotterdam
#Feyenoordmad
Opvolger van Henk de Jongquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijkhuizen trainer van de eeuw.
Moet je hem eerst vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik m eens in jouw mondje plaatsen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb mijn vuist inmiddels gevonden
Al nummers gehoord die beter zijn dan Ox Out The Cage?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
Tot nu toe is het nieuwe album van Cannibal Ox erg goed jongens.
Album klinkt prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Al nummers gehoord die beter zijn dan Ox Out The Cage?
Eerst morgen nog, prima dagje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend weekend zijn er weinig toffe clashes.
Zekerquote:
Dan ben ik er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Willem II v FC Twente kan leuk worden.quote:
Ook niet in het buitenland?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gekkies.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij geven geen fuck om buitenlands voetbal. Tenzij Zuid-Amerika.
Dit wordt dus kut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Willem II v FC Twente kan leuk worden.
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.quote:
Het is altijd beter dan een egmiddelde eredivisie wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.
Het zal elkaar niet veel ontlopen, als je ziet hoe ze in Engeland soms verdedigen... Een willekeurige PEC-AZ is 9/10 keer leuker en beter dan een willekeurige Stoke-Tottenham.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan een egmiddelde eredivisie wedstrijd.
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zal elkaar niet veel ontlopen, als je ziet hoe ze in Engeland soms verdedigen... Een willekeurige PEC-AZ is 9/10 keer leuker en beter dan een willekeurige Stoke-Tottenham.
Het valt vaak helemaal niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.
Ik ook niet, maar zeggen dat het slechter is dan PEC-AZ is onzin.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Al ga ik ook niet zitten voor Stoke-Tottenham
Ik heb een schurfthekel aan PEC, maar ik durf wel te zeggen dat het bij PEC tactisch en technisch beter staat dan bij een groot aantal Premier League clubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.
Sowieso gewoon meer individuele kwaliteit daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeggen dat het slechter is dan PEC-AZ is onzin.
Dat is puur een emotioneel oordeel vellen.
Engelse voetbal heeft vaak een zeer hoog tempo wat erg bijdraagt aan het vermaak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan PEC, maar ik durf wel te zeggen dat het bij PEC tactisch en technisch beter staat dan bij een groot aantal Premier League clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |