Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heengaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh die club heeft totaal geen potentie voor de Eredivisie i.t.t. NAC.
Ik ben wat minder een 'kenner', denk ik. Ik vind vooral Talkin' 2 Myself wel een interessant en leuk nummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was echt pure aids.
Met die achterlijke punchlines
I'm doing this for me, so fuck the world Feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me![]()
![]()
Whichever comes first, for better or worse
He's married to the game, like a fuck you for Christmas
His gift is a curse![]()
![]()
Cause the way I feel, I'm strong enough to go to the club
Or the corner pub, and lift the whole liquor counter up
Cause I'm raising the bar![]()
![]()
![]()
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heenga
Over Boulahrouz gesproken. Hij is weer geblesseerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
Kashia sprong best hoog daar. Ongeveer zestien keer zo hoog als Boulahrouz.
Zoveel clubs voegen op termijn geen reet toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
Dat wel ja .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
DIt is ook een trolletje toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten aardig op één lijn.
Als je niet voor PSV was en een beetje kon haxballen waren we vast goede vrienden geworden.
Excelsior dat de beker wint is genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Excelsior is dan de club van Rotterdamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior dat de beker wint is genot.
mini parkeerplaats ook .Waarschijnlijk keurt de Uefa het gewoon afquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.
Dijkhuizen trainer van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Excelsior is dan de club van Rotterdam
#Feyenoordmad
Opvolger van Henk de Jongquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijkhuizen trainer van de eeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |