Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TomDenk je dat PSV morgen wint? Wedden? Oh wacht laat maar.
Verstandig..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissen
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!quote:
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!
Ik ga vandaag en hij is inderdaad slecht. Seventh sonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.
Erg respectloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Precies voor de Theo Bos minuut scoren.
Het siert je dat je je ongelijk toegeeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:38 schreef Kopsterk het volgende:
Deze pot kan eigenlijk nog best interessant worden. Ik heb te vroeg gesproken toen ik zei dat de wedstrijden vandaag kut waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |