Ja! Wat een mooie UI trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat leuk!Ben je toevallig ook zo'n fan van Tapia?
Dan zit hij er toch klaar voor of niet soms?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked zit in het Gelredome, trekdropmeneer.
Ik denk dat hij momenteel staat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zit hij er toch klaar voor of niet soms?
En noem mij geen trekdropmeneer, je weet dat ik dat niet leuk vind.
Dan zou hij de enige zijn. Hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij momenteel staat.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou hij de enige zijn. Hahahaha
Weet je waar ik iedere dag hard om moet lachen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog iedere dag hard lachen, dus laat me in die waan.
Teleurstellende opmerking, dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar ik iedere dag hard om moet lachen?
Jouw kop.
Hallo Tomquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
Blom de scheidsrechter. Ik voorspel een rode kaart.
Ooooooooooooooooooooohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TomDenk je dat PSV morgen wint? Wedden? Oh wacht laat maar.
Je moeder is een hoer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ik luister naar het album Strange Clouds van B.o.b. Goed album, op dat aidsnummer met Nicky Minaj na natuurlijk.
Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo TomDenk je dat PSV morgen wint? Wedden? Oh wacht laat maar.
Verstandig..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jezus je bent in vorm vandaag. Ik ga jou maar niet proberen te dissen
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!quote:
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Haha grapje natuurlijk! Ik durf wel een interessante confrontatie aan te gaan! Opgevoerde lullenbijter! Schobbejak! Mispunt!
Ik ga vandaag en hij is inderdaad slecht. Seventh sonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk is de film waar je morgen naar toe gaat erg slecht.
Erg respectloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Precies voor de Theo Bos minuut scoren.
Het siert je dat je je ongelijk toegeeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:38 schreef Kopsterk het volgende:
Deze pot kan eigenlijk nog best interessant worden. Ik heb te vroeg gesproken toen ik zei dat de wedstrijden vandaag kut waren.
29.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
hhahahaha vitesse
die club gun ik nou echt niets.
Daar zullen ze daar wel wakker van liggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
hhahahaha vitesse
die club gun ik nou echt niets.
quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar zullen ze daar wel wakker van liggen
Gegroet.quote:
Als davy niet op fok is is hij waarschijnlijk aan het eten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die komt hopelijk zometeen. Waarschijnlijk aan het eten
Je bent zelf een matige speler.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met je Robben. Matige speler is dat zeg
Uhum, op het niveau waar ik speel kan ik heel aardig mee (welke klasse het precies is laten we verder even buiten beschouwing).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige speler.
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Lamprou; Van der Struijk, D. Wuytens, Peters, Dijks; Haemhouts, Messaoud, S. Wuytens; Ondaan, Armenteros en Cabral
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Pino belachelijk gemaakt in het Zwolle-topic.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.
Erg sterke opmerking van je, Pino heeft vast geen weerwoord. Ether.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Pessimistquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
I rock hoes y'all rock fellas
OHHHH
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Pessimist. Jij dacht zelfs dat Ajax niet door zou gaan in de EL
Ajax gewoon 2e natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Hit 'em up vind ik wel coolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Ik zie het niet gebeuren. Er komen gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen en dan heb je alleen nog doelsaldo voorsprong.quote:
Is dat niet een beetje erg lang. Ik denk dat ze boven Feyenoord en AZ blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.
Ik zal eerlijk zijn; nooit naar geluisterd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.
Pure aids was dat. Stoerdoenerij van een laagbegaafde mongool.quote:
Net alsof Feyenoord alles gaat winnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Er komen gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen en dan heb je alleen nog doelsaldo voorsprong.
Oja, die ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn; nooit naar geluisterd.
Mijn interesse in Gangsterrap en diss-songs ligt rond een nulpunt.
[..]
Pure aids was dat. Stoerdoenerij van een laagbegaafde mongool.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn wel, hier heeft hij immers een calculator voor gebruikt.
'Pac was aardig, maar niet de beste, vind ik dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!
Wie is jouw favoriet dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'Pac was aardig, maar niet de beste, vind ik dan.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |