quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar zullen ze daar wel wakker van liggen
Gegroet.quote:
Als davy niet op fok is is hij waarschijnlijk aan het eten inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die komt hopelijk zometeen. Waarschijnlijk aan het eten
Je bent zelf een matige speler.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met je Robben. Matige speler is dat zeg
Uhum, op het niveau waar ik speel kan ik heel aardig mee (welke klasse het precies is laten we verder even buiten beschouwing).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je bent zelf een matige speler.
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Lamprou; Van der Struijk, D. Wuytens, Peters, Dijks; Haemhouts, Messaoud, S. Wuytens; Ondaan, Armenteros en Cabral
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Pino belachelijk gemaakt in het Zwolle-topic.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mogen ze verliezen, ik zie liever AZ 3e worden dan Feyenoord.
Erg sterke opmerking van je, Pino heeft vast geen weerwoord. Ether.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Pessimistquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
I rock hoes y'all rock fellas
OHHHH
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Pessimist. Jij dacht zelfs dat Ajax niet door zou gaan in de EL
Ajax gewoon 2e natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Straks wordt Ajax nog derde. Dat moet niemand willen.
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ether is overrated, maar dat uiteraard geheel terzijde.
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Hit 'em up vind ik wel coolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vind ik diss-songs stiekem best gay.
Ik zie het niet gebeuren. Er komen gegarandeerde verliezen tegen PSV en Heerenveen en dan heb je alleen nog doelsaldo voorsprong.quote:
Is dat niet een beetje erg lang. Ik denk dat ze boven Feyenoord en AZ blijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken staan we gelijk met Feyenoord en AZ. Daar durf ik een eeuwige Cocu-UI op in te zetten.
Ik zal eerlijk zijn; nooit naar geluisterd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze sterk zijn, vind ik er niets mis mee. No Vaseline bijvoorbeeld was gewoon echt heel, heel goed.
Pure aids was dat. Stoerdoenerij van een laagbegaafde mongool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |