SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaard voor de underdog?quote:
Hij is Vitessefan, Hans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard voor de underdog?
Standaard tegen NEK.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Standaard voor de underdog?
quote:
Oja.quote:
Lijkt me logisch omdat Achilles'29 maar 2x in de week traint. Weet niet of het nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
Jahanbaks verdient waarschijnlijk net zoveel als heel Achilles'29, Sierd
NEC - Roda.quote:
foutje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC kan na 33 wedstrijden al kampioen zijn. Als Eindhoven en Roda samen nog een keer op hun snuffertje gaan, kan het nog sneller.
Het kan nu uit bij Oss op 6 april.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:19 schreef JanCees het volgende:
Is dit opeens het live jupiler leagueverslagen topic?
Heb je er problemen mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:19 schreef JanCees het volgende:
Is dit opeens het live jupiler leagueverslagen topic?
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen zonder leven kijken hiernaar.
Wat onaardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef GGMM het volgende:
Alleen mensen zonder leven kijken hiernaar.
Dan moet ik wel zeggen dat ik het met je eens ben en ik daarom binnen enkele minuten ook overschakel naar RTL7quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij jij hier ook naar kijkt, dan bewijst dat het tegendeel.(De week is nog niet om)
Beter promoveert er niemand.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
Als ik Roda zo zie voetballen kunnen ze maar beter niet promoveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |