quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Stijn wel, hier heeft hij immers een calculator voor gebruikt. Dit is geen grap.
quote:
2pac is helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij 2pac niks vindt??? Mafklapper!
Jazeker. Ik ben vandaag zelfs nog buiten geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kom jij wel eens buiten eigenlijk
Nu niet meer nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
JULLIE VINDEN EMINEM OOK NIKS ZEKER
Is ook niks inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
Eminem begon belachelijk goed, tegenwoordig is het niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
ja maar.. uh.. jij bent...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening.
Nee grapje, ik vind je een idioot.
Jij en ik zitten aardig op één lijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eminem begon belachelijk goed, tegenwoordig is het niks.
Jullie zijn al een klef stel bij elkaar, dus wat moet ik hiervan verwachten>?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
waren we vast goede vrienden geworden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Recovery was ook wel een aardig album van Eminem toch
Nee, dat was echt pure aids.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Kopsterk het volgende:
Recovery was ook wel een aardig album van Eminem toch
Dordt moet erin blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet vloeken in de holle kerk, maar stiekem zou het dolletjes zijn als NAC weer tegen een nederlaag aanloopt.
Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heengaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh die club heeft totaal geen potentie voor de Eredivisie i.t.t. NAC.
Ik ben wat minder een 'kenner', denk ik. Ik vind vooral Talkin' 2 Myself wel een interessant en leuk nummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was echt pure aids.
Met die achterlijke punchlines
I'm doing this for me, so fuck the world Feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me![]()
![]()
Whichever comes first, for better or worse
He's married to the game, like a fuck you for Christmas
His gift is a curse![]()
![]()
Cause the way I feel, I'm strong enough to go to the club
Or the corner pub, and lift the whole liquor counter up
Cause I'm raising the bar![]()
![]()
![]()
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil ik ook alleen maar omdat ik uit die regio kom en er soms heenga
Over Boulahrouz gesproken. Hij is weer geblesseerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef Kopsterk het volgende:
Kashia sprong best hoog daar. Ongeveer zestien keer zo hoog als Boulahrouz.
Zoveel clubs voegen op termijn geen reet toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
Dat wel ja .quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja maar die club net als Excelsior voegt weinig toe op termijn aan de Eredvisie.
DIt is ook een trolletje toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik zitten aardig op één lijn.
Als je niet voor PSV was en een beetje kon haxballen waren we vast goede vrienden geworden.
Excelsior dat de beker wint is genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wel ja .
Je moet er toch niet aandenken : Excelsior dat de beker gaat winnen
Excelsior is dan de club van Rotterdamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior dat de beker wint is genot.
mini parkeerplaats ook .Waarschijnlijk keurt de Uefa het gewoon afquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion daar is gewoon vreselijk.
Dijkhuizen trainer van de eeuw.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Excelsior is dan de club van Rotterdam
#Feyenoordmad
Opvolger van Henk de Jongquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijkhuizen trainer van de eeuw.
Moet je hem eerst vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik m eens in jouw mondje plaatsen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb mijn vuist inmiddels gevonden
Al nummers gehoord die beter zijn dan Ox Out The Cage?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef GGMM het volgende:
Tot nu toe is het nieuwe album van Cannibal Ox erg goed jongens.
Album klinkt prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Al nummers gehoord die beter zijn dan Ox Out The Cage?
Eerst morgen nog, prima dagje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend weekend zijn er weinig toffe clashes.
Zekerquote:
Dan ben ik er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Willem II v FC Twente kan leuk worden.quote:
Ook niet in het buitenland?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gekkies.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij geven geen fuck om buitenlands voetbal. Tenzij Zuid-Amerika.
Dit wordt dus kut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Willem II v FC Twente kan leuk worden.
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.quote:
Het is altijd beter dan een egmiddelde eredivisie wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.
Het zal elkaar niet veel ontlopen, als je ziet hoe ze in Engeland soms verdedigen... Een willekeurige PEC-AZ is 9/10 keer leuker en beter dan een willekeurige Stoke-Tottenham.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan een egmiddelde eredivisie wedstrijd.
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zal elkaar niet veel ontlopen, als je ziet hoe ze in Engeland soms verdedigen... Een willekeurige PEC-AZ is 9/10 keer leuker en beter dan een willekeurige Stoke-Tottenham.
Het valt vaak helemaal niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want je verheugen op Liverpool-Manchester City en uiteindelijk voor de 803e keer tot de conclusie komen dat het allemaal wel erg tegenvalt is niet gek.
Eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.
Ik ook niet, maar zeggen dat het slechter is dan PEC-AZ is onzin.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Al ga ik ook niet zitten voor Stoke-Tottenham
Ik heb een schurfthekel aan PEC, maar ik durf wel te zeggen dat het bij PEC tactisch en technisch beter staat dan bij een groot aantal Premier League clubs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totale onzin. Misschien omdat je emotioneel betrokken bent, maar PEC-AZ zit geen hond op te wachten.
Sowieso gewoon meer individuele kwaliteit daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeggen dat het slechter is dan PEC-AZ is onzin.
Dat is puur een emotioneel oordeel vellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |