zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
wiess kom mathenesserplein
ik geef je klappe
waar ga je vriend Tadim?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessy
kom 4ambacht hommoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessy
kom je wel eens in rijke tata straat de meent?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga daar altijd cruisen en chillen
ja tuurlyk hoezoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kom je wel eens in rijke tata straat de meent?
die mijne smaakte naar aardbeiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die smatjes cker heb ik gisteren nog gezien haha snap je vriend
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fokquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de Posts van vrouwen deed filteren.
TR gezet. Hey Dannyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fok
Dat had ik eigenlijk wel van je verwacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fok
Ik zou wel voor jou betalenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel van je verwacht.
Etentje mag ook.quote:
oh die vind ik leukquote:
Na n paar dates kan het wel ja. Moet zeggen dat ik sowieso niet zo'n filmkijkers bent al draait er nu wel een leuke volgens mij. Tijdens film kun je iemand niet leren kennen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die vind ik leuk
Niet als eerste date natuurlijk
Thuis op de bank is beter ja. Dan kun je toch gewoon kletsen en friemelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Na n paar dates kan het wel ja. Moet zeggen dat ik sowieso niet zo'n filmkijkers bent al draait er nu wel een leuke volgens mij. Tijdens film kun je iemand niet leren kennen.
ja vandaag de draad weer opgepaktquote:
Ik begin gewoon te lacteren van deze post.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Thuis op de bank is beter ja. Dan kun je toch gewoon kletsen en friemelen?
Juist heerlijk. Lekker tegen je date aan kruipen
Ja maar als iemand echt leuk is zie ik toch niks van de filmquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Thuis op de bank is beter ja. Dan kun je toch gewoon kletsen en friemelen?
Juist heerlijk. Lekker tegen je date aan kruipen
kk sletquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als iemand echt leuk is zie ik toch niks van de film
Ja dat is dan toch niet erg?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als iemand echt leuk is zie ik toch niks van de film
Hahahahaquote:
Gister fullbody, erryone mirin, enkeltje snapcity.quote:
Lekker man. Wat zijn je stats nu?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ja vandaag de draad weer opgepakt
meer dan 2 uur de gym gesloopt
squats deadlift bench ohp pullups en meer
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gister fullbody, erryone mirin, enkeltje snapcity.
CEO 14k/day
4k/dayquote:
geen idee ben een week ziek geweest en dat merkte ik welquote:
Mag toch hopen van wel, anders waren mijn 6kg curls voor niks geweest.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:02 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer jullie deze is de laatste
Dit is dus echt zo stom.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je er wit goud in kan zien mja.
Wat zie jij dan?quote:
Don't breath so seriously.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is dus echt zo stom.
Lekker boeiend wat je ziet.
Ik ga dus ook niet zeggen wat voor kleuren ik erin zie.
Ik zie gewoon wit/goudquote:
Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.quote:
Tja.. nie iedereen kn normal syn.quote:
Raar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.
ja vind dit shit echt kkgayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.
Ja jy blykbaar niet hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tja.. nie iedereen kn normal syn.
ja hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Raar.
Jij bent zeker team wit/goud.
precies dit heeft niks met de gym te makenquote:
Ik ga anders 3x per week naar de gym hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hoe raad je het zo?
[..]
precies dit heeft niks met de gym te maken
eerst die twee trollen erbij en nu dit gezeik
hoezo hebben ze in nederland dan ook pizza fridayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ga anders 3x per week naar de gym hoor
For the record ik ben niet echt een fattiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo hebben ze in nederland dan ook pizza friday
Selecteer met je muis eens een paar woorden en druk dan quoteknopje, same idea.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Drinky het volgende:
Wejoo, wist je dat je als je met je muis op een post staat en Q indrukt je deze gelijk quote?
Mind=blown
Om 8 uur zet ik de tv op het journaal en als het er niet op komt word ik kkboosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef McNulty het volgende:
Fuck beach dit is gewoon ff actueel en trending. Morgen wordt er weer geluld over dezelfde 3 dingen.
in jouw leef is dit idd een happening denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef McNulty het volgende:
Fuck beach dit is gewoon ff actueel en trending. Morgen wordt er weer geluld over dezelfde 3 dingen.
Bedoel je niet opgelucht?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Om 8 uur zet ik de tv op het journaal en als het er niet op komt word ik kkboos
Leg geen worden in mijn mond anders leg ik mijn lul in de jouwe okee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in jouw leef is dit idd een happening denk ik
nee jij zegt dat dit trending en actueel isquote:
Denken dat het journaal de waarheid verteldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
nee jij zegt dat dit trending en actueel is
als dat echt zo is komt het op het journaal anders praat je poep
Dat is weer een extra klikje enz teveel moeite. Wil m'n kcals toch niet zomaar verdoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Selecteer met je muis eens een paar woorden en druk dan quoteknopje, same idea.
Ja want alles wat trending is op het web komt meteen op het journaal. En komt het niet op het journaal dan betekent het direct dat het niet leeft op het internet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
nee jij zegt dat dit trending en actueel is
als dat echt zo is komt het op het journaal anders praat je poep
werkt perfect je moet gewoon abo kopen 5 euro overmaken naar Drinky Fok INGB18AI034912399quote:
Waarschijnlijk een combinatie van gehandicapt zijn en een kut gecalibreerd beeldscherm hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je er wit goud in kan zien mja.
Wat doeje metmijn rekeningnummer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
werkt perfect je moet gewoon abo kopen 5 euro overmaken naar Drinky Fok INGB18AI034912399
Mijn scherm is kleurengecalibreerd voor fotobewerking. Wat kom je stoer praten friendjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van gehandicapt zijn en een kut gecalibreerd beeldscherm hebben.
Ja maar dan zie je toch ook blauw zwart of niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn scherm is kleurengecalibreerd voor fotobewerking. Wat kom je stoer praten friendje
Wit/goudquote:
goed gezegd ja zo denk ik eroverquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja want alles wat trending is op het web komt meteen op het journaal. En komt het niet op het journaal dan betekent het direct dat het niet leeft op het internet.
Dan ben je wel kk dom.quote:
heb je het al?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
werkt perfect je moet gewoon abo kopen 5 euro overmaken naar Drinky Fok INGB18AI034912399
Kanker op dikzaKquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:08 schreef Fripsel het volgende:
Die jurk he.. Waar kun je die eigenlijk kopen?
http://www.romanoriginals.co.uk/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:08 schreef Fripsel het volgende:
Die jurk he.. Waar kun je die eigenlijk kopen?
Ik dacht serieus dat het aan mij lag. Ff BUG-topicje doen? Cor zal ook wel woedend zijn op dev.quote:
Die mobiele site is hier gewoon snel hoor. Jij ziet zeker ook zwart blauwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kanker op dikzaK
Waarom is d emobiele site kapot traag
Hoe gaat de kuur Gquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:22 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag.
Agressief vooral. Kheb al drie gasten door hun raampje uit hun auto getrokken en een enkeltje ziekenhuis gegeven. Kklijers, moeten ze maar voorrang verlenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
je wordt er iig goed bijdehand van hahah
Ik heb niks gedaan. Ik mag Ray wel. Jammer dat ie een beetje doordraaide.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
snakey, hoe voelt het eigenlijk dat je ray kapot hebt gemaakt.
pls respond
Wie word je volgende slachtoffer? Zodra je met je kop boven het maaiveld uitsteekt qua gains begin je te vitten, lijkt het wel. Ligt de oorzaak hiervan in je verleden of is het door je kuurtje dat je zo afgunstig bent geworden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Ik mag Ray wel. Jammer dat ie een beetje doordraaide.
Ik ben altijd afgunstig geweest. Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby. Ik heb hem vanaf toen altijd onderdrukt zodat hij niks beter kon doen dan mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wie word je volgende slachtoffer? Zodra je met je kop boven het maaiveld uitsteekt qua gains begin je te vitten, lijkt het wel. Ligt de oorzaak hiervan in je verleden of is het door je kuurtje dat je zo afgunstig bent geworden?
Hey Stewiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby.
Is het erg als ik precies weet hoe dit verder gaat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here.
Majestic as fuckquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Snakey het volgende:
Wat vinden jullie van m´n kat?
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me dood. Hey Jahroon
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kheb er nog 1. Dies nog klein, en lui, en heel brutaal.
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Snakey het volgende:
Wat vinden jullie van m´n kat?
[ afbeelding ]
Die lijkt precies op onze kleine Noorse boskat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het went, bij elke maaltijd een aantal kattenharen eten.. cest la viequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Noorse boskatten. Kennis van me fokt ze, maar het lijkt me zoooo teringveel werk, dat geborstel en gestofzuig en en en.
Als ik een kat was zou ik ook in je sporttas poepenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:
Ik heb niks gekocht. De rest van de inwoners nemen die krengen mee.
Maar goed, nog 2 te gaan, rest is al begraven
Laat ze per ongeluk onder je motor komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:
Het is een Main Coon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Noorse boskatten. Kennis van me fokt ze, maar het lijkt me zoooo teringveel werk, dat geborstel en gestofzuig en en en.
Gooi gewoon wat bij de voeding joh, stiekem. Je gaat toch niet in voor de levensduur van zo'n ding in ongemak leven?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:
Ja cool, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nicezal ook eens een pic van mijn Siberische en Noorse boskatten maken
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aw mijn HTKtjes waren echt heul lief en schattig en braafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
Koop dan ook een raskat en geen htk troep stinkie gvd
is al gebeurt. Op mijn duikspullen zitten schijtenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ik een kat was zou ik ook in je sporttas poepen
Snap je vriend. Iedereen moet normaal doen. Zo doe ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:05 schreef seto het volgende:
iedereen die nu nog over die jurk post krijgt wah3d vuist van mij en weiss
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
Ik ben altijd afgunstig geweest. Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby. Ik heb hem vanaf toen altijd onderdrukt zodat hij niks beter kon doen dan mij.
Toen ik wat ouder werd werd ik op school gedaan met allemaal van die kleine pestventjes om me heen. Er was heel wat heisa in de buurt toen ze begonnen te verdwijnen. Maar hee, niemand bedacht natuurlijk de straat nog een open te graven nadat ze die hadden dichtgelegd. Denk dat ze er nog steeds liggen te rotten. Ze dachten allemaal dat ze beter waren dan ik, maar ik heb ze een lesje geleerd.
Toen ik nog wat ouder werd moest ik gaan werken... Geen idee hoe ze bedacht hebben dat ik m´n handen vuil zou maken zoals als dat pleps op de werkvloer, idioten. Toen de baas een ongeluk kreeg konden ze mij daar niet schuldig aan maken. Ik was wel verdacht, ik was de enige aanwezige en je krijgt tenslotte niet zomaar een 380 kabel in je kruis.
Toen de tweede baas verdween en er kruit onder m´n nagels werd gevonden was ik de lul. Nu in de bak heb ik nergens spijt van. Ik ben hier de baas en iedereen die denkt meer te zijn dan ik valt meestal van de balustrade, of de stalen trap.
Maar afgunst? Valt wel mee toch?
maat..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
Dus je hebt je username naar je sporttas vernoemd??? Hahahahahaha
Welke zender was?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
haha fuck mcnulty
het is er ook gewoon op nu
De engste lurkers zijn degene die meteen binnenvallen met onze typische gym inside jokes. Die gasten zitten al maanden/jaren te fappen onze posts.quote:
Net zo rustig als iedereen hier?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef seto het volgende:
hey fripsel
zit een beetje door je posts te lezen en je zit vaak een beetje te zeiken
zou je niet liever gewoon een rustige meid willen zijn?
Net aangeschaft?quote:
srry ik ben even sociaal aan het doen. Soort van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef McNulty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel in de stemming ben voor een vulgaire zelfspottende post van c_©.
Het is vrijdag avond en ik heb een chardonaytje op dus laat me.
Ben eigenlijk best rustig nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
dat wordt moeilijk want mannelijke rustigheid > vrouwelijke
Het was serieus op het 8 uur journaal van de nosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke zender was?
Verbaasd igg niet met 2500 reddit comments en 380k tumblr reposts plus FB erbij. Shit is trending g.
Echt he. Maar maak je niet dik. Ik weet wie de eckte eckte zijn in deze reeks. Hoef geen namen te noemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef seto het volgende:
indd
van die newbies die dan "hey weissman" komen posten
hey clumsy
Dan moet iemand je komen opwinden. Iemand refereert naar mezelf voor de duidelijkheid.quote:
Ik moet zeggen, die was vrij creatief.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan moet iemand je komen opwinden. Iemand refereert naar mezelf voor de duidelijkheid.
Strong arm game / 10quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:08 schreef IrCute het volgende:
http://imgur.com/a/w70K8 ik moest lachen
had je me gister nog mn picca gezien bbyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:08 schreef IrCute het volgende:
http://imgur.com/a/w70K8 ik moest lachen
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had je me gister nog mn picca gezien bby
Die in de trein?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had je me gister nog mn picca gezien bby
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ligt t aan mij of loopt deze site op mobiel echt te kutten
ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ligt t aan mij of loopt deze site op mobiel echt te kutten
Nee joh, alle wereldleiders hebben een blackberryquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik maar denken dat BB allang failliet was inmiddels
Makes sense, allemaal 50+ers die niet met de tijd meegaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee joh, alle wereldleiders hebben een blackberry
Jij hebt duidelijk niet met OS10 gewerkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Makes sense, allemaal 50+ers die niet met de tijd meegaan.
BB die jaren achterloopt.
Nu snap ik het, dank voor de opheldering
130ms naar google.comquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
lol komt die BB fanboy weer
wat is je ping hahaha snapje
Je hebt dmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
lol komt die BB fanboy weer
wat is je ping hahaha snapje
zeker weten, ik heb nooit een bb gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:24 schreef Weissman het volgende:
Mensen zijn gewoon jarlours op de boi Henk
Laatste model? goede smaakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3
hey setoquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3
Goed rijdend en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
Nieuw / twedde hands?quote:
Nieuw, lease.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nieuw / twedde hands?
Koop / lease?
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.quote:
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?
Nice. 20% diesel?quote:
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.
Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Dat ligt toch gewoon aan de mensen die je op facebook hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mezelf allang opgeknoopt hebben met zoveel stressors
Altijd man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
en jij nog bedankt voor de input vriend
Kan echt op je bouwen.
maar jij raged altijd om zaken wat 80% van de bevolking wel geestig vindt, ondanks dat het niet origineel meer is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.
Heb je hem schreeuwend op zijn bek geslagen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat als ik nu niet begon met droogtrainen dat ik dan te laat ben voor de zomer.
Ik moest veel herhalingen doen en 3 keer per week buikspieren.
Oja en gezond eten.
Was tijdens mijn deadlift sessie. Hij zei dat hij onder de indruk was en vroeg of ik een crossfitter was, omdat deadliftquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je hem schreeuwend op zijn bek geslagen?
Jah, ik ben er heel wat tegengekomen met ´rugklachten´ door de jaren heen. Meestal komt het er op neer dat ze DL gewoon te zwaar vinden, want de rest van wat ze doen slaat meestal als een tang op een rotte appel. Van die fitnessers die denken dat ze liften. Achterlijke figuren, je komt ze overal tegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was tijdens mijn deadlift sessie. Hij zei dat hij onder de indruk was en vroeg of ik een crossfitter was, omdat deadliftIk heb hem zijn zegje laten doen, verteld dat ik niet droog train en absoluut geen crossfitter ben. Niet echt geluisterd verder. Kan hij thuis ook weer vertellen dat hij een jonge god heeft geholpen
![]()
Ouwe kale man van 50, kon zelf niet deadliften omdat hij 'een rug blessure had'. Volgens mij is er ook een kale man van 50 die een rugblessure heeft in dit topic.
Hey Cor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik ben er heel wat tegengekomen met ´rugklachten´ door de jaren heen. Meestal komt het er op neer dat ze DL gewoon te zwaar vinden, want de rest van wat ze doen slaat meestal als een tang op een rotte appel. Van die fitnessers die denken dat ze liften. Achterlijke figuren, je komt ze overal tegen.
Kan ik zo agressief van worden.
Jah.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Roidrage kickin in?
Ik laat ze altijd lekker pratenHeb nog altijd niemand zwaarder zien DLen dan ik, dus commentaar over droogtrainen neem ik met een korrel zout.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg altijd 'Droogtrainen?'en dan gooi ik mn waterflesje over mn hoofd zonder oogcontact te verbreken of emoties uit te drukken.
Meteen dominance established in de hele tent.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg altijd 'Droogtrainen?'en dan gooi ik mn waterflesje over mn hoofd zonder oogcontact te verbreken of emoties uit te drukken.
Baas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Beetje jammer dat je deze rage zet als ik hem al eens heb gedaan. Maar bij mij was het gezeur. Tsk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Denken dat je de eerste was hieroquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je deze rage zet als ik hem al eens heb gedaan. Maar bij mij was het gezeur. Tsk.
Etha heb je ps4?quote:
Dan heb ik nieuwe controller voor je.quote:
nice man thnxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuwe controller voor je.
[ afbeelding ]
cor, dit me denken aan een scène uit De Marathon. De ouwe viespeuk met z'n nieuwe autoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.
Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Ik dacht meer aan dezequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
cor, dit me denken aan een scène uit De Marathon. De ouwe viespeuk met z'n nieuwe auto
Vast allemaal dikke vrouwen of mannen met dikke vrouw. Niks mis met die dame.quote:
Oeh die ogen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
quote:
doet ie beter dan de meeste mensen tegenwoordig die na een paar jaar weer uit elkaar gaanquote:
hey ben je nog steeds de grootste?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:37 schreef Weissman het volgende:
Je begint wel heel erg bijdehand te worden Cor. Was je maar CarbonC gebleven, die was een stuk aardiger en leuker.
hey dimaquote:
rustig aan opaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
gewoon fb helemaal blokkeren in je browser met extensiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.
en dan met sinterklaas altijd axe krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
Keertje weer trainen in mn oude gym, Axe Chocolate lucht vliegt je om de oren.
Mensen die na hun 14de nog axe gebruiken.
teveel aan de volle melk gezeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.
Klinkt alsof diegene er verstand van heeft. Meer dan de broscience gasten hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat als ik nu niet begon met droogtrainen dat ik dan te laat ben voor de zomer.
Ik moest veel herhalingen doen en 3 keer per week buikspieren.
Oja en gezond eten.
vandaag is dat niet leuk meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuwe controller voor je.
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
hello Oscar,go on xhamster and digit "real genuine dogging",first guy i am,at that time worked and lived in Dorset and..........me and my friends gang banged famous british whore,Rachel! great ass and big splash without a condom.uumm..ahhhhhhhhh! enjoy my amateur movie!hello!
kanker die jaloezie altijd hequote:
heeft mcnulty je eindelijk een dm gestuurd?quote:
carbs timen en tuna&ramen etenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Echt!? WTF er is helemaal niets mis met die vrouw. Ze ziet er leuk uit, al vind ik de hond minder leuk. Hou niet zo van keffertjes.quote:
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Geen Danny's dieet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Mooi gezicht en ogenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
Zeker goed weer, idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.Andere auto's op ons lijstje waren een Seat Ibiza. Maar die vind ik te klein. En een Citroën Cactus, maar die is echt spuuglelijk.
![]()
Bedankt voor de tips, zal straks eens kijken. Nu eerst in het zonnetje van de Mazda genieten. Perfect weer voor een proefrit.
Fripseflap jij woont toch samen met je vriend?quote:
Hyphymud jwzquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Ik kies sws voor het laatste.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
wel kk smerigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
Weet niet, hielden ze onderling geheim.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.
Direct even naartoe crossen
Nulty weet /reps4jesusquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel seks met jou dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Als tatoeëerder wel flink wat canvas, alsof je sixtijnse kapel mag schilderenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |