Kanker op dikzaKquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:08 schreef Fripsel het volgende:
Die jurk he.. Waar kun je die eigenlijk kopen?

http://www.romanoriginals.co.uk/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:08 schreef Fripsel het volgende:
Die jurk he.. Waar kun je die eigenlijk kopen?

Ik dacht serieus dat het aan mij lag. Ff BUG-topicje doen? Cor zal ook wel woedend zijn op dev.quote:

Die mobiele site is hier gewoon snel hoor. Jij ziet zeker ook zwart blauwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kanker op dikzaK
Waarom is d emobiele site kapot traag

Hoe gaat de kuur Gquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:22 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik dacht dat het aan mijn verbinding lag.

Agressief vooral. Kheb al drie gasten door hun raampje uit hun auto getrokken en een enkeltje ziekenhuis gegeven. Kklijers, moeten ze maar voorrang verlenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:26 schreef Awesome_ het volgende:
je wordt er iig goed bijdehand van hahah

Ik heb niks gedaan. Ik mag Ray wel. Jammer dat ie een beetje doordraaide.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
snakey, hoe voelt het eigenlijk dat je ray kapot hebt gemaakt.
pls respond

Wie word je volgende slachtoffer? Zodra je met je kop boven het maaiveld uitsteekt qua gains begin je te vitten, lijkt het wel. Ligt de oorzaak hiervan in je verleden of is het door je kuurtje dat je zo afgunstig bent geworden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan. Ik mag Ray wel. Jammer dat ie een beetje doordraaide.

Ik ben altijd afgunstig geweest. Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby. Ik heb hem vanaf toen altijd onderdrukt zodat hij niks beter kon doen dan mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wie word je volgende slachtoffer? Zodra je met je kop boven het maaiveld uitsteekt qua gains begin je te vitten, lijkt het wel. Ligt de oorzaak hiervan in je verleden of is het door je kuurtje dat je zo afgunstig bent geworden?

Hey Stewiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby.

Is het erg als ik precies weet hoe dit verder gaat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Alright, it's time to talk one-on-one with everyone here.

Majestic as fuckquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Snakey het volgende:
Wat vinden jullie van m´n kat?
[ afbeelding ]

omgquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me dood. Hey Jahroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |