Gister fullbody, erryone mirin, enkeltje snapcity.quote:

Lekker man. Wat zijn je stats nu?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:24 schreef Beach het volgende:
[..]
ja vandaag de draad weer opgepakt
meer dan 2 uur de gym gesloopt
squats deadlift bench ohp pullups en meer

quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gister fullbody, erryone mirin, enkeltje snapcity.
CEO 14k/day

4k/dayquote:

geen idee ben een week ziek geweest en dat merkte ik welquote:

Mag toch hopen van wel, anders waren mijn 6kg curls voor niks geweest.quote:

quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:02 schreef Drinky het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zweer jullie deze is de laatste

Dit is dus echt zo stom.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je er wit goud in kan zien mja.

Wat zie jij dan?quote:

Don't breath so seriously.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is dus echt zo stom.
Lekker boeiend wat je ziet.
Ik ga dus ook niet zeggen wat voor kleuren ik erin zie.

Ik zie gewoon wit/goudquote:

Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.quote:

Tja.. nie iedereen kn normal syn.quote:

Raar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.

ja vind dit shit echt kkgayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan me serieus opwinden over zulk soort stommiteiten.

Ja jy blykbaar niet hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tja.. nie iedereen kn normal syn.

ja hoe raad je het zo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Raar.
Jij bent zeker team wit/goud.
precies dit heeft niks met de gym te makenquote:

Ik ga anders 3x per week naar de gym hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ja hoe raad je het zo?
[..]
precies dit heeft niks met de gym te maken
eerst die twee trollen erbij en nu dit gezeik

hoezo hebben ze in nederland dan ook pizza fridayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ga anders 3x per week naar de gym hoor

For the record ik ben niet echt een fattiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo hebben ze in nederland dan ook pizza friday

Selecteer met je muis eens een paar woorden en druk dan quoteknopje, same idea.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef Drinky het volgende:
Wejoo, wist je dat je als je met je muis op een post staat en Q indrukt je deze gelijk quote?
Mind=blown

Om 8 uur zet ik de tv op het journaal en als het er niet op komt word ik kkboosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef McNulty het volgende:
Fuck beach dit is gewoon ff actueel en trending. Morgen wordt er weer geluld over dezelfde 3 dingen.

in jouw leef is dit idd een happening denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:28 schreef McNulty het volgende:
Fuck beach dit is gewoon ff actueel en trending. Morgen wordt er weer geluld over dezelfde 3 dingen.

Bedoel je niet opgelucht?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Om 8 uur zet ik de tv op het journaal en als het er niet op komt word ik kkboos

Leg geen worden in mijn mond anders leg ik mijn lul in de jouwe okee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in jouw leef is dit idd een happening denk ik

nee jij zegt dat dit trending en actueel isquote:

Denken dat het journaal de waarheid verteldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
nee jij zegt dat dit trending en actueel is
als dat echt zo is komt het op het journaal anders praat je poep

Dat is weer een extra klikje enz teveel moeite. Wil m'n kcals toch niet zomaar verdoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Selecteer met je muis eens een paar woorden en druk dan quoteknopje, same idea.

Ja want alles wat trending is op het web komt meteen op het journaal. En komt het niet op het journaal dan betekent het direct dat het niet leeft op het internet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
nee jij zegt dat dit trending en actueel is
als dat echt zo is komt het op het journaal anders praat je poep

werkt perfect je moet gewoon abo kopen 5 euro overmaken naar Drinky Fok INGB18AI034912399quote:

Waarschijnlijk een combinatie van gehandicapt zijn en een kut gecalibreerd beeldscherm hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
Snap nog steeds niet hoe je er wit goud in kan zien mja.

Wat doeje metmijn rekeningnummer?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
werkt perfect je moet gewoon abo kopen 5 euro overmaken naar Drinky Fok INGB18AI034912399

Mijn scherm is kleurengecalibreerd voor fotobewerking. Wat kom je stoer praten friendjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een combinatie van gehandicapt zijn en een kut gecalibreerd beeldscherm hebben.

Ja maar dan zie je toch ook blauw zwart of niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn scherm is kleurengecalibreerd voor fotobewerking. Wat kom je stoer praten friendje

Wit/goudquote:

goed gezegd ja zo denk ik eroverquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja want alles wat trending is op het web komt meteen op het journaal. En komt het niet op het journaal dan betekent het direct dat het niet leeft op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |