Vast allemaal dikke vrouwen of mannen met dikke vrouw. Niks mis met die dame.quote:
Oeh die ogen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
quote:
doet ie beter dan de meeste mensen tegenwoordig die na een paar jaar weer uit elkaar gaanquote:
hey ben je nog steeds de grootste?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:37 schreef Weissman het volgende:
Je begint wel heel erg bijdehand te worden Cor. Was je maar CarbonC gebleven, die was een stuk aardiger en leuker.
hey dimaquote:
rustig aan opaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
gewoon fb helemaal blokkeren in je browser met extensiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.
en dan met sinterklaas altijd axe krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
Keertje weer trainen in mn oude gym, Axe Chocolate lucht vliegt je om de oren.
Mensen die na hun 14de nog axe gebruiken.
teveel aan de volle melk gezeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.
Klinkt alsof diegene er verstand van heeft. Meer dan de broscience gasten hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat als ik nu niet begon met droogtrainen dat ik dan te laat ben voor de zomer.
Ik moest veel herhalingen doen en 3 keer per week buikspieren.
Oja en gezond eten.
vandaag is dat niet leuk meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuwe controller voor je.
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
hello Oscar,go on xhamster and digit "real genuine dogging",first guy i am,at that time worked and lived in Dorset and..........me and my friends gang banged famous british whore,Rachel! great ass and big splash without a condom.uumm..ahhhhhhhhh! enjoy my amateur movie!hello!
kanker die jaloezie altijd hequote:
heeft mcnulty je eindelijk een dm gestuurd?quote:
carbs timen en tuna&ramen etenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Echt!? WTF er is helemaal niets mis met die vrouw. Ze ziet er leuk uit, al vind ik de hond minder leuk. Hou niet zo van keffertjes.quote:
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Geen Danny's dieet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Mooi gezicht en ogenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
Zeker goed weer, idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.Andere auto's op ons lijstje waren een Seat Ibiza. Maar die vind ik te klein. En een Citroën Cactus, maar die is echt spuuglelijk.
![]()
Bedankt voor de tips, zal straks eens kijken. Nu eerst in het zonnetje van de Mazda genieten. Perfect weer voor een proefrit.
Fripseflap jij woont toch samen met je vriend?quote:
Hyphymud jwzquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Ik kies sws voor het laatste.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
wel kk smerigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
Weet niet, hielden ze onderling geheim.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.
Direct even naartoe crossen
Nulty weet /reps4jesusquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel seks met jou dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Als tatoeëerder wel flink wat canvas, alsof je sixtijnse kapel mag schilderenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |