abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150140355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef seto het volgende:
blackberry haha

is het weer 2009
hey seto

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_150140360
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Die in de trein?
nee in US
pi_150140456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3 *O*
^O^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150140558
man man man wat een topic

blackberry :')

mazda kk jappen bak :')

defuck
pi_150140618
Grappig hoe je bij honten hun emoties kan aflezen.

klik om te spelen
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_150140737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic

blackberry :')

mazda kk jappen bak :')

defuck
Goed rijdend en betrouwbaar.
Waar rijd jij in?
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_150140760
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jep! :D
Nieuw / twedde hands?
Koop / lease?
pi_150140906
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nieuw / twedde hands?
Koop / lease?
Nieuw, lease.
pi_150141176
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:45 schreef McNulty het volgende:

[..]

hey seto

[ afbeelding ]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
pi_150141282
Sap-rage's _O- _O_
pi_150141353
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?
pi_150141369
Je begint wel heel erg bijdehand te worden Cor. Was je maar CarbonC gebleven, die was een stuk aardiger en leuker.
pi_150141397
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.
pi_150141423
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nieuw, lease.
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.

Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
pi_150141488
Gewoon BMW kopen of Mercedes.
pi_150141490
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
pi_150141505
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.

Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten. :s) Andere auto's op ons lijstje waren een Seat Ibiza. Maar die vind ik te klein. En een Citroën Cactus, maar die is echt spuuglelijk. _O-

Bedankt voor de tips, zal straks eens kijken. Nu eerst in het zonnetje van de Mazda genieten. Perfect weer voor een proefrit.
pi_150141524
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Dat ligt toch gewoon aan de mensen die je op facebook hebt?
Ik heb alleen echt toffe mensen dus krijg niet van die troep
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_150141526
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.
pi_150141995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon BMW kopen of Mercedes.
Hey MehmetLeon ben je ook Turk?
pi_150142155
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:33 schreef Weissman het volgende:
Sap-rage's _O- _O_
een sapje pullen

oprecht koken van woede om de meest triviale zaken in het leven.
BEASTMODE
pi_150142178
Ik zou mezelf allang opgeknoopt hebben met zoveel stressors
BEASTMODE
pi_150142195
Toffe signature Assum!
pi_150142257
Keertje weer trainen in mn oude gym, Axe Chocolate lucht vliegt je om de oren.

Mensen die na hun 14de nog axe gebruiken. :')
BEASTMODE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')