hey setoquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3
Goed rijdend en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
Nieuw / twedde hands?quote:
Nieuw, lease.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nieuw / twedde hands?
Koop / lease?
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.quote:
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?
Nice. 20% diesel?quote:
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.
Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Dat ligt toch gewoon aan de mensen die je op facebook hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |