Welke zender was?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:22 schreef Beach het volgende:
haha fuck mcnulty
het is er ook gewoon op nu
De engste lurkers zijn degene die meteen binnenvallen met onze typische gym inside jokes. Die gasten zitten al maanden/jaren te fappen onze posts.quote:
Net zo rustig als iedereen hier?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef seto het volgende:
hey fripsel
zit een beetje door je posts te lezen en je zit vaak een beetje te zeiken
zou je niet liever gewoon een rustige meid willen zijn?
Net aangeschaft?quote:
srry ik ben even sociaal aan het doen. Soort van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef McNulty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel in de stemming ben voor een vulgaire zelfspottende post van c_©.
Het is vrijdag avond en ik heb een chardonaytje op dus laat me.
Ben eigenlijk best rustig nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef seto het volgende:
[..]
dat wordt moeilijk want mannelijke rustigheid > vrouwelijke
Het was serieus op het 8 uur journaal van de nosquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke zender was?
Verbaasd igg niet met 2500 reddit comments en 380k tumblr reposts plus FB erbij. Shit is trending g.
Echt he. Maar maak je niet dik. Ik weet wie de eckte eckte zijn in deze reeks. Hoef geen namen te noemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef seto het volgende:
indd
van die newbies die dan "hey weissman" komen posten
hey clumsy
Dan moet iemand je komen opwinden. Iemand refereert naar mezelf voor de duidelijkheid.quote:
Ik moet zeggen, die was vrij creatief.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan moet iemand je komen opwinden. Iemand refereert naar mezelf voor de duidelijkheid.
Strong arm game / 10quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:08 schreef IrCute het volgende:
http://imgur.com/a/w70K8 ik moest lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |