quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kheb er nog 1. Dies nog klein, en lui, en heel brutaal.
[ afbeelding ]

nicequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Snakey het volgende:
Wat vinden jullie van m´n kat?
[ afbeelding ]

Die lijkt precies op onze kleine Noorse boskat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Het went, bij elke maaltijd een aantal kattenharen eten.. cest la viequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Noorse boskatten. Kennis van me fokt ze, maar het lijkt me zoooo teringveel werk, dat geborstel en gestofzuig en en en.

Als ik een kat was zou ik ook in je sporttas poepenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:
Ik heb niks gekocht. De rest van de inwoners nemen die krengen mee.
Maar goed, nog 2 te gaan, rest is al begraven

Laat ze per ongeluk onder je motor komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:

Het is een Main Coon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Noorse boskatten. Kennis van me fokt ze, maar het lijkt me zoooo teringveel werk, dat geborstel en gestofzuig en en en.

Gooi gewoon wat bij de voeding joh, stiekem. Je gaat toch niet in voor de levensduur van zo'n ding in ongemak leven?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef stinkie het volgende:

Ja cool, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nicezal ook eens een pic van mijn Siberische en Noorse boskatten maken

quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Aw mijn HTKtjes waren echt heul lief en schattig en braafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
Koop dan ook een raskat en geen htk troep stinkie gvd

is al gebeurt. Op mijn duikspullen zitten schijtenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ik een kat was zou ik ook in je sporttas poepen

Snap je vriend. Iedereen moet normaal doen. Zo doe ik ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:05 schreef seto het volgende:
iedereen die nu nog over die jurk post krijgt wah3d vuist van mij en weiss
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:50 schreef Snakey het volgende:
Ik ben altijd afgunstig geweest. Net nadat ik geboren ben zag ik m´n vader en dacht, jou mot ik niet, patser. Beetje de mooie schijn met mij ophouden als pasgeboren prachtge baby. Ik heb hem vanaf toen altijd onderdrukt zodat hij niks beter kon doen dan mij.
Toen ik wat ouder werd werd ik op school gedaan met allemaal van die kleine pestventjes om me heen. Er was heel wat heisa in de buurt toen ze begonnen te verdwijnen. Maar hee, niemand bedacht natuurlijk de straat nog een open te graven nadat ze die hadden dichtgelegd. Denk dat ze er nog steeds liggen te rotten. Ze dachten allemaal dat ze beter waren dan ik, maar ik heb ze een lesje geleerd.
Toen ik nog wat ouder werd moest ik gaan werken... Geen idee hoe ze bedacht hebben dat ik m´n handen vuil zou maken zoals als dat pleps op de werkvloer, idioten. Toen de baas een ongeluk kreeg konden ze mij daar niet schuldig aan maken. Ik was wel verdacht, ik was de enige aanwezige en je krijgt tenslotte niet zomaar een 380 kabel in je kruis.
Toen de tweede baas verdween en er kruit onder m´n nagels werd gevonden was ik de lul. Nu in de bak heb ik nergens spijt van. Ik ben hier de baas en iedereen die denkt meer te zijn dan ik valt meestal van de balustrade, of de stalen trap.
Maar afgunst? Valt wel mee toch?

maat..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
Dus je hebt je username naar je sporttas vernoemd??? Hahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |