zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
wiess kom mathenesserplein
ik geef je klappe
waar ga je vriend Tadim?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessy
kom 4ambacht hommoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
zit te denken om te gaan eten op nieuw binnenweg straks met msmessy
kom je wel eens in rijke tata straat de meent?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga daar altijd cruisen en chillen
ja tuurlyk hoezoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kom je wel eens in rijke tata straat de meent?
die mijne smaakte naar aardbeiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die smatjes cker heb ik gisteren nog gezien haha snap je vriend
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fokquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de Posts van vrouwen deed filteren.
TR gezet. Hey Dannyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fok
Dat had ik eigenlijk wel van je verwacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik ga betalen voor fok
Ik zou wel voor jou betalenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel van je verwacht.
Etentje mag ook.quote:
oh die vind ik leukquote:
Na n paar dates kan het wel ja. Moet zeggen dat ik sowieso niet zo'n filmkijkers bent al draait er nu wel een leuke volgens mij. Tijdens film kun je iemand niet leren kennen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die vind ik leuk
Niet als eerste date natuurlijk
Thuis op de bank is beter ja. Dan kun je toch gewoon kletsen en friemelen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Na n paar dates kan het wel ja. Moet zeggen dat ik sowieso niet zo'n filmkijkers bent al draait er nu wel een leuke volgens mij. Tijdens film kun je iemand niet leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |