had je me gister nog mn picca gezien bbyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:08 schreef IrCute het volgende:
http://imgur.com/a/w70K8 ik moest lachen
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had je me gister nog mn picca gezien bby
Die in de trein?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had je me gister nog mn picca gezien bby
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ligt t aan mij of loopt deze site op mobiel echt te kutten
ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ligt t aan mij of loopt deze site op mobiel echt te kutten
Nee joh, alle wereldleiders hebben een blackberryquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik maar denken dat BB allang failliet was inmiddels
Makes sense, allemaal 50+ers die niet met de tijd meegaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Nee joh, alle wereldleiders hebben een blackberry
Jij hebt duidelijk niet met OS10 gewerkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Makes sense, allemaal 50+ers die niet met de tijd meegaan.
BB die jaren achterloopt.
Nu snap ik het, dank voor de opheldering
130ms naar google.comquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
lol komt die BB fanboy weer
wat is je ping hahaha snapje
Je hebt dmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
lol komt die BB fanboy weer
wat is je ping hahaha snapje
zeker weten, ik heb nooit een bb gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:24 schreef Weissman het volgende:
Mensen zijn gewoon jarlours op de boi Henk
Laatste model? goede smaakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3
hey setoquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:
Over auto's gesproken straks proefrit in een Mazda 3
Goed rijdend en betrouwbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
Nieuw / twedde hands?quote:
Nieuw, lease.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nieuw / twedde hands?
Koop / lease?
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.quote:
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Of is de vrouw met wie je dit in gedachten had vreemd gegaan?
Nice. 20% diesel?quote:
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gaat prima verder, lekker weer ook vandaag. Maar kan gewoon niet tegen die toffe mensen op social media en dat nerdvolk en bloggers die dat allemaal moeten delen.
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.
Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Dat ligt toch gewoon aan de mensen die je op facebook hebt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben gestopt met facebook en Instagram, Pinterest etc heb ik nooit gedaan. Geeft veel rust en tijd. Heb alleen nog twitter, maar dan vooral voor het nieuws (in het algemeen en specifieke interesses). Ik was met facebook helemaal klaar met die dit-moet-je zien videos en restaurantbordenfoto's.
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou mezelf allang opgeknoopt hebben met zoveel stressors
Altijd man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:14 schreef Awesome_ het volgende:
en jij nog bedankt voor de input vriend
Kan echt op je bouwen.
maar jij raged altijd om zaken wat 80% van de bevolking wel geestig vindt, ondanks dat het niet origineel meer is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.
Heb je hem schreeuwend op zijn bek geslagen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat als ik nu niet begon met droogtrainen dat ik dan te laat ben voor de zomer.
Ik moest veel herhalingen doen en 3 keer per week buikspieren.
Oja en gezond eten.
Was tijdens mijn deadlift sessie. Hij zei dat hij onder de indruk was en vroeg of ik een crossfitter was, omdat deadliftquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je hem schreeuwend op zijn bek geslagen?
Jah, ik ben er heel wat tegengekomen met ´rugklachten´ door de jaren heen. Meestal komt het er op neer dat ze DL gewoon te zwaar vinden, want de rest van wat ze doen slaat meestal als een tang op een rotte appel. Van die fitnessers die denken dat ze liften. Achterlijke figuren, je komt ze overal tegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was tijdens mijn deadlift sessie. Hij zei dat hij onder de indruk was en vroeg of ik een crossfitter was, omdat deadliftIk heb hem zijn zegje laten doen, verteld dat ik niet droog train en absoluut geen crossfitter ben. Niet echt geluisterd verder. Kan hij thuis ook weer vertellen dat hij een jonge god heeft geholpen
![]()
Ouwe kale man van 50, kon zelf niet deadliften omdat hij 'een rug blessure had'. Volgens mij is er ook een kale man van 50 die een rugblessure heeft in dit topic.
Hey Cor.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, ik ben er heel wat tegengekomen met ´rugklachten´ door de jaren heen. Meestal komt het er op neer dat ze DL gewoon te zwaar vinden, want de rest van wat ze doen slaat meestal als een tang op een rotte appel. Van die fitnessers die denken dat ze liften. Achterlijke figuren, je komt ze overal tegen.
Kan ik zo agressief van worden.
Jah.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Roidrage kickin in?
Ik laat ze altijd lekker pratenHeb nog altijd niemand zwaarder zien DLen dan ik, dus commentaar over droogtrainen neem ik met een korrel zout.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg altijd 'Droogtrainen?'en dan gooi ik mn waterflesje over mn hoofd zonder oogcontact te verbreken of emoties uit te drukken.
Meteen dominance established in de hele tent.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg altijd 'Droogtrainen?'en dan gooi ik mn waterflesje over mn hoofd zonder oogcontact te verbreken of emoties uit te drukken.
Baas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Awesome_ het volgende:
Beetje jammer dat je deze rage zet als ik hem al eens heb gedaan. Maar bij mij was het gezeur. Tsk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die bagger. "oh kijk hoe hilarisch en creatief wij zijn, wij doen precies dezelfde foto na en de hele wereld moet het weten". Nee dat hoeft niet, houd dat lekker in je eigen familie, die vinden het vast ook helemaal geweldig. Wat een prestatie ook, dezelfde kleding aantrekken en pose aannemen. Net als die kinderfoto's nadoen 30 jaar later. Zo origineel, flikker gewoon op met die troep.
Denken dat je de eerste was hieroquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je deze rage zet als ik hem al eens heb gedaan. Maar bij mij was het gezeur. Tsk.
Etha heb je ps4?quote:
Dan heb ik nieuwe controller voor je.quote:
nice man thnxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuwe controller voor je.
[ afbeelding ]
cor, dit me denken aan een scène uit De Marathon. De ouwe viespeuk met z'n nieuwe autoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice. 20% diesel?
Zelf vind ik een Golf VII ook mooi en goed. Wel betrouwbaarheidsissues, maar who cares als je leased.
Moet het goedkoper dan is een Auris goed: minder een rijdersauto, wel comfortabel en stil. Onderschatte auto IMHO. Wel komt er over een paar maanden een facelift.
Ik dacht meer aan dezequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
cor, dit me denken aan een scène uit De Marathon. De ouwe viespeuk met z'n nieuwe auto
Vast allemaal dikke vrouwen of mannen met dikke vrouw. Niks mis met die dame.quote:
Oeh die ogen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
quote:
doet ie beter dan de meeste mensen tegenwoordig die na een paar jaar weer uit elkaar gaanquote:
hey ben je nog steeds de grootste?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Jahr00n het volgende:
man man man wat een topic
blackberry![]()
mazda kk jappen bak
defuck
eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:37 schreef Weissman het volgende:
Je begint wel heel erg bijdehand te worden Cor. Was je maar CarbonC gebleven, die was een stuk aardiger en leuker.
hey dimaquote:
rustig aan opaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
gewoon fb helemaal blokkeren in je browser met extensiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, kijk ook nauwelijks meer op Facebook. Scroll nog wel eens door de news feed paar keer per week maar je ziet idd altijd de zelfde bagger. Instagram heb ik nog wel en Twitter is idd een goede voor specifiek nieuws en updates.
en dan met sinterklaas altijd axe krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
Keertje weer trainen in mn oude gym, Axe Chocolate lucht vliegt je om de oren.
Mensen die na hun 14de nog axe gebruiken.
teveel aan de volle melk gezeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb juist geen stress maar soms is het gewoon fijn om ff te ragen.
Klinkt alsof diegene er verstand van heeft. Meer dan de broscience gasten hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag zei iemand tegen me dat als ik nu niet begon met droogtrainen dat ik dan te laat ben voor de zomer.
Ik moest veel herhalingen doen en 3 keer per week buikspieren.
Oja en gezond eten.
vandaag is dat niet leuk meerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuwe controller voor je.
[ afbeelding ]
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
hello Oscar,go on xhamster and digit "real genuine dogging",first guy i am,at that time worked and lived in Dorset and..........me and my friends gang banged famous british whore,Rachel! great ass and big splash without a condom.uumm..ahhhhhhhhh! enjoy my amateur movie!hello!
kanker die jaloezie altijd hequote:
heeft mcnulty je eindelijk een dm gestuurd?quote:
carbs timen en tuna&ramen etenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Echt!? WTF er is helemaal niets mis met die vrouw. Ze ziet er leuk uit, al vind ik de hond minder leuk. Hou niet zo van keffertjes.quote:
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Drinky het volgende:
Ik heb zojuist in mijn gym vernomen dat de whey en preworkout van De Tuinen je meer kracht geeft.
Iedereen hier met z'n roids, bitch pls
Geen Danny's dieet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Mooi gezicht en ogenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef McNulty het volgende:
Pweddy..
[ afbeelding ]
inb4 c_© wat moet je met die kleuter
Zeker goed weer, idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Prive, dus geen bijtelling. Tenminste dat bedoel je met die 20% toch? Benzine, is goedkoper. Moeten toch een beetje op het budget letten.Andere auto's op ons lijstje waren een Seat Ibiza. Maar die vind ik te klein. En een Citroën Cactus, maar die is echt spuuglelijk.
![]()
Bedankt voor de tips, zal straks eens kijken. Nu eerst in het zonnetje van de Mazda genieten. Perfect weer voor een proefrit.
Fripseflap jij woont toch samen met je vriend?quote:
Hyphymud jwzquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
carbs timen en tuna&ramen eten
Ik kies sws voor het laatste.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
wel kk smerigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat smerig man, dit is toch niet serieus of wel? Waar zijn haar knieën? En die gare tattoos erbijals ik mocht kiezen tussen seks met haar of nooit meer seks dan koos ik voor dat laatste.
Weet niet, hielden ze onderling geheim.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Woow, welke van de tuinen moet ik dan hebben.
Direct even naartoe crossen
Nulty weet /reps4jesusquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel seks met jou dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Als tatoeëerder wel flink wat canvas, alsof je sixtijnse kapel mag schilderenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |