Nee, nu begint het pas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:17 schreef MAHL het volgende:
Wat betreft media aandacht, die hebben ze al genoeg gehad met de Bungehuis bezetting. Nu is het mooi geweest.
Wat een held.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef Anoonumos het volgende:
Knipoogt ie met zijn afgeplakte oog
Ik Mik Lorelandquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het land der blinden is eenoog koning.
Mag deze in de opquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In het land der blinden is eenoog koning.
Hebben ze niet meerquote:
nachtmerries van gehadquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik Mik LorelandEng ding, die Karbonkel
Lijkt een beetje op Lionel Richiequote:
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef Symphonic het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich...
Alleen jammer dat er zo spastisch op gereageerd wordt...
en dan een paar eikels die weigeren conclusies te trekken
Was dat wat de neger vroeg? Want dat had ik niet verstaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:19 schreef DJ90 het volgende:
Waarom doen ze zo spastisch met dat de burgemeester toestemming moet vragen om te antwoorden, als hij een vraag krijgt moet hij toch gewoon direct kunnen antwoorden
''YOUR FACE IN THE CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWD''quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Lionel Richie
Hello!quote:
Iemand komt die zo gewoon brengen _o-quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet de voorraad wel op zijn ja
Alleen als het een direct point is heb ik geleerd vanavond... De rules of procedure zijn heel strikt, geen id hoe lang ze erover gedaan hebben om die vast te stellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:19 schreef DJ90 het volgende:
Waarom doen ze zo spastisch met dat de burgemeester toestemming moet vragen om te antwoorden, als hij een vraag krijgt moet hij toch gewoon direct kunnen antwoorden
Zijn wel hoogleraren allemaal, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.
HELLO, IS IT ME YOU'RE LOOKING FOOOORRRR???quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''YOUR FACE IN THE CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWD''
rond 2300 kan je ook even bellen naar kantoor of ze nieuwe willen brengenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet de voorraad wel op zijn ja
I CAN SEE IT IN YOUR EYEquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef Voszje het volgende:
HELLO, IS IT ME YOU'RE LOOKING FOOOORRRR???
wat voor les geef jijquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in Nederland niet bang hoef te zijn om te zeggen dat ik achter de Maagdenhuisbezetting sta!
Kom maar op met de criminalisering!
Hoi AIVD.
Nog zo'n figuur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef topdeck het volgende:
In Mexico zou je in die zaal vergast worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in Nederland niet bang hoef te zijn om te zeggen dat ik achter de Maagdenhuisbezetting sta!
Kom maar op met de criminalisering!
Hoi AIVD.
Die moet je ook eerst opladenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
rond 2300 kan je ook even bellen naar kantoor of ze nieuwe willen brengen
Ja, weer dat vervelende deuntjequote:
ja hij wou structuur van discussie behouden waar de burgemeester zn vinger moet opsteken wanneer die iets wil zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was dat wat de neger vroeg? Want dat had ik niet verstaanWat een sukkel
nare vorm van inflatiequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.
ik overdrijf, maar komop zo'n vergelijking kun je toch niet maken (wat die gast deed)quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur.
Is het afvoerputje van ONZ hier neergestreken ofzo?
GeenStijl is het fascistische kwaad en een marionet van de fascistische politiestaat Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
Dit topic geeft aan waardoor de Nederlandse samenleving is verloederd.
We hebben allemaal de wil en het iq van een doperwt gekregen en we lezen allemaal GeenStijl en dergelijke waardoor we leren om onverdraagzaam en onrespectvol te zijn naar elkaar.
Een VDL zonder staar voor jullie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Eberhard voor jullie.
Ik heb tot nu toe vanuit de studenten van de UvA niets onverdraagzaams of onrespectvols gezien hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
We hebben allemaal de wil en het iq van een doperwt gekregen en we lezen allemaal GeenStijl en dergelijke waardoor we leren om onverdraagzaam en onrespectvol te zijn naar elkaar.
Dat is het punt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Faux. het volgende:
Tis een interessant gesprek dit hoor, maar t gaat nooit tot een oplossing leiden
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef MAHL het volgende:
Mweh ik ga slapen. Deze discussie gaat nu toch over de 'toon van het debat'.
kom op zeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, gewoon allemaal van de universiteit kicken, al hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarričre beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
20 minuten ofzo, wees blij dat ze het op dit tijdstip nog uitzendenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die accu heeft een levensduur van 15 seconden of wat.
Dat is wat veel eerquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
GeenStijl is het fascistische kwaad en een marionet van de fascistische politiestaat Nederland.
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, gewoon allemaal van de universiteit kicken, al hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarričre beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
Natuurlijk is dat zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
20 minuten ofzo, wees blij dat ze het op dit tijdstip nog uitzenden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.
Ik bedoel uiteraard de reaguurders in dit topic die graag op klompen lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe vanuit de studenten van de UvA niets onverdraagzaams of onrespectvols gezien hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
GeenStijl is een en al onberedeneerde onderbuikjournalistiek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
ze hebben een terecht punt.
Neh, Eberhard gaat straks aan de koffie en stuurt de ME naar binnen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
Dit gaat nog de hele nacht duren zo, lijkt me?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
l hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarričre beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
Aha... je leest zelf niet zie ik... onderbuikjequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
GeenStijl is een en al onberedeneerde onderbuikjournalistiek.
Ik denk niet dat de donderdagagenda van Van der Laan in uitslapen voorziet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
Eindeloze discussie idd, kun je het wel in een bezet pand gaan doen maar m.i. kun je het beter op een andere manier doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2014-15/world-rankingquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.
Laat maar, je kunt die kneuzen hier daar niet van doordringen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.
Makkelijk lullen voor je.quote:
Meen jij dit echt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En het feit dat 80% van de huidige Nederlandse samenleving dit waardeert geeft aan hoe diep we als beschaving gezonken zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze weten anders naast het gebruikelijke schoppen om het schoppen toch zeer vaak juist een goede onderbouwing te geven inclusief feitenrelaas en bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wrong.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben even benieuwd: Waar haal je die 80% vandaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
En het feit dat 80% van de huidige Nederlandse samenleving dit waardeert geeft aan hoe diep we als beschaving gezonken zijn.
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ze weten anders naast het gebruikelijke schoppen om het schoppen toch zeer vaak juist een goede onderbouwing te geven inclusief feitenrelaas en bewijsmateriaal.
Dat je het met hun toon niet ééns bent kan ik mij voorstellen, maar verder doen ze het juist zeer goed.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong.
EU, MH17, politici, het wordt eindelijk eens over de knie gelegd.
De meeste media praten gewoon de regering na. GeenStijl gaat daar tegenin. En ook nog eens op een creatieve neologistische manier.
[..]
Wrong.
De meeste media praten gewoon de regering na. GeenStijl gaat daar tegenin. En ook nog eens op een creatieve neologistische manier.
Leuk maar ik werd pas 2 maanden later geborenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef golfer het volgende:
40+ / Ik waan mij weer terug in 1969: De Maagdenhuisbezetting
Ik lees weer geen enkel argument, alleen maar onderbuik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.
Terwijl ze alleen maar populistische onzin spuien meestal.
Dat is kwalijk ja.
Wat at5 hier doet is bijvoorbeeld al 100x beter
[..]
Wrong.
Ik probeer het zo nu en dan, maar kom elke keer weer terecht bij berichten die aanmanen tot volkswoede op basis van niet geverifieerde of nauwelijks geverifieerde feiten. GeenStijl is het moderne equivalent van het schavot.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Aha... je leest zelf niet zie ik... onderbuikje
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef golfer het volgende:
40+ / Ik waan mij weer terug in 1969: De Maagdenhuisbezetting
Jep!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.
twitter:NPOGeschiedenis twitterde op woensdag 25-02-2015 om 20:30:47De moeder alle universitaire bezettingen was in 1969 in Tilburg - eerder dan het Maagdenhuis http://t.co/Y4i9L0lU94 http://t.co/S2UFVlGP5L reageer retweet
Je hebt er werkelijk niets van begrepen als je dit zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik probeer het zo nu en dan, maar kom elke keer weer terecht bij berichten die aanmanen tot volkswoede op basis van niet geverifieerde of nauwelijks geverifieerde feiten. GeenStijl is het moderne equivalent van het schavot.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.
Terwijl ze alleen maar populistische onzin spuien meestal.
Dat is kwalijk ja.
Wat at5 hier doet is bijvoorbeeld al 100x beter
Haha het is vrij ironisch dat iemand die Geenstijl als baken van licht in de Nederlandse journalistiek ziet een ander beschuldigt van argumenten op onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lees weer geen enkel argument, alleen maar onderbuik.
Oh, the irony!
Hogeschool, later -pas onder Deetman- werd 't KUT.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |