20 minuten ofzo, wees blij dat ze het op dit tijdstip nog uitzendenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die accu heeft een levensduur van 15 seconden of wat.
Dat is wat veel eerquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
GeenStijl is het fascistische kwaad en een marionet van de fascistische politiestaat Nederland.
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, gewoon allemaal van de universiteit kicken, al hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarrière beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
Natuurlijk is dat zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
20 minuten ofzo, wees blij dat ze het op dit tijdstip nog uitzenden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.
Ik bedoel uiteraard de reaguurders in dit topic die graag op klompen lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe vanuit de studenten van de UvA niets onverdraagzaams of onrespectvols gezien hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, gewoon allemaal van de universiteit kicken, al hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarrière beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
GeenStijl is een en al onberedeneerde onderbuikjournalistiek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef isax het volgende:
[..]
kom op zeg.
ze hebben een terecht punt.
Neh, Eberhard gaat straks aan de koffie en stuurt de ME naar binnen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
Dit gaat nog de hele nacht duren zo, lijkt me?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
l hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarrière beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
Aha... je leest zelf niet zie ik... onderbuikjequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
GeenStijl is een en al onberedeneerde onderbuikjournalistiek.
Ik denk niet dat de donderdagagenda van Van der Laan in uitslapen voorziet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
Eindeloze discussie idd, kun je het wel in een bezet pand gaan doen maar m.i. kun je het beter op een andere manier doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Blistering het volgende:
http://www.timeshighereducation.co.uk/world-university-rankings/2014-15/world-rankingquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.
Laat maar, je kunt die kneuzen hier daar niet van doordringen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef trabant het volgende:
[..]
Als ze inderdaad goed onderwijs genoten, zou je nog iets van een punt hebben, maar juist daar wringt al decennialang de schoen.
Makkelijk lullen voor je.quote:
Meen jij dit echt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |