ik overdrijf, maar komop zo'n vergelijking kun je toch niet maken (wat die gast deed)quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog zo'n figuur.
Is het afvoerputje van ONZ hier neergestreken ofzo?
GeenStijl is het fascistische kwaad en een marionet van de fascistische politiestaat Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
Dit topic geeft aan waardoor de Nederlandse samenleving is verloederd.
We hebben allemaal de wil en het iq van een doperwt gekregen en we lezen allemaal GeenStijl en dergelijke waardoor we leren om onverdraagzaam en onrespectvol te zijn naar elkaar.
Een VDL zonder staar voor jullie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Eberhard voor jullie.
Ik heb tot nu toe vanuit de studenten van de UvA niets onverdraagzaams of onrespectvols gezien hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
We hebben allemaal de wil en het iq van een doperwt gekregen en we lezen allemaal GeenStijl en dergelijke waardoor we leren om onverdraagzaam en onrespectvol te zijn naar elkaar.
Dat is het punt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Faux. het volgende:
Tis een interessant gesprek dit hoor, maar t gaat nooit tot een oplossing leiden
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:22 schreef Mishu het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef MAHL het volgende:
Mweh ik ga slapen. Deze discussie gaat nu toch over de 'toon van het debat'.
kom op zeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Shreyas het volgende:
Zoals ik al eerder zei, gewoon allemaal van de universiteit kicken, al hun studiepunten ongeldig laten verklaren en met DUO/ministerie van onderwijs afspreken dat ze aan geen enkele Nederlandse universiteit of hogeschool meer mogen studeren voor de komende vijf jaar. Oh ja en daar bovenop kun je nog een boete gooien van 5000 euro ofzo, weten ze meteen waar ze staan als ze hun arbeidscarrière beginnen. Dit stellende verwende tieners mag blij zijn dat ze goed onderwijs genieten in dit land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |