I CAN SEE IT IN YOUR EYEquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef Voszje het volgende:
HELLO, IS IT ME YOU'RE LOOKING FOOOORRRR???
wat voor les geef jijquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in Nederland niet bang hoef te zijn om te zeggen dat ik achter de Maagdenhuisbezetting sta!
Kom maar op met de criminalisering!
Hoi AIVD.
Nog zo'n figuur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef topdeck het volgende:
In Mexico zou je in die zaal vergast worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in Nederland niet bang hoef te zijn om te zeggen dat ik achter de Maagdenhuisbezetting sta!
Kom maar op met de criminalisering!
Hoi AIVD.
Die moet je ook eerst opladenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
rond 2300 kan je ook even bellen naar kantoor of ze nieuwe willen brengen
ja hij wou structuur van discussie behouden waar de burgemeester zn vinger moet opsteken wanneer die iets wil zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was dat wat de neger vroeg? Want dat had ik niet verstaanWat een sukkel
nare vorm van inflatiequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |