nachtmerries van gehadquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik Mik LorelandEng ding, die Karbonkel
Lijkt een beetje op Lionel Richiequote:
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef Symphonic het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich...
Alleen jammer dat er zo spastisch op gereageerd wordt...
en dan een paar eikels die weigeren conclusies te trekken
Was dat wat de neger vroeg? Want dat had ik niet verstaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:19 schreef DJ90 het volgende:
Waarom doen ze zo spastisch met dat de burgemeester toestemming moet vragen om te antwoorden, als hij een vraag krijgt moet hij toch gewoon direct kunnen antwoorden
''YOUR FACE IN THE CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWD''quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Lionel Richie
Hello!quote:
Iemand komt die zo gewoon brengen _o-quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet de voorraad wel op zijn ja
Alleen als het een direct point is heb ik geleerd vanavond... De rules of procedure zijn heel strikt, geen id hoe lang ze erover gedaan hebben om die vast te stellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:19 schreef DJ90 het volgende:
Waarom doen ze zo spastisch met dat de burgemeester toestemming moet vragen om te antwoorden, als hij een vraag krijgt moet hij toch gewoon direct kunnen antwoorden
Zijn wel hoogleraren allemaal, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn overeenkomsten met eerdere maagdenhuis bezettingen, maar een verschil zie ik wél. Toen kwamen de CvB's nog wel degelijk voort 100% uit de academische wereld. Nu lijkt het meer op een politieke benoemen dan een benoeming vanuit wetenschappelijk/universitair punt.
HELLO, IS IT ME YOU'RE LOOKING FOOOORRRR???quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''YOUR FACE IN THE CROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWD''
rond 2300 kan je ook even bellen naar kantoor of ze nieuwe willen brengenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:20 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet de voorraad wel op zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |