En het feit dat 80% van de huidige Nederlandse samenleving dit waardeert geeft aan hoe diep we als beschaving gezonken zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
GeenStijl is een en al onberedeneerde onderbuikjournalistiek.
Ze weten anders naast het gebruikelijke schoppen om het schoppen toch zeer vaak juist een goede onderbouwing te geven inclusief feitenrelaas en bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wrong.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben even benieuwd: Waar haal je die 80% vandaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
En het feit dat 80% van de huidige Nederlandse samenleving dit waardeert geeft aan hoe diep we als beschaving gezonken zijn.
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
GeenStijl is een van de weinige media die nog kritisch zijn, ik snap niet dat je die durft te noemen als onderbouwing voor juist het gebrek aan kritiek.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ze weten anders naast het gebruikelijke schoppen om het schoppen toch zeer vaak juist een goede onderbouwing te geven inclusief feitenrelaas en bewijsmateriaal.
Dat je het met hun toon niet ééns bent kan ik mij voorstellen, maar verder doen ze het juist zeer goed.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wrong.
EU, MH17, politici, het wordt eindelijk eens over de knie gelegd.
De meeste media praten gewoon de regering na. GeenStijl gaat daar tegenin. En ook nog eens op een creatieve neologistische manier.
[..]
Wrong.
De meeste media praten gewoon de regering na. GeenStijl gaat daar tegenin. En ook nog eens op een creatieve neologistische manier.
Leuk maar ik werd pas 2 maanden later geborenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef golfer het volgende:
40+ / Ik waan mij weer terug in 1969: De Maagdenhuisbezetting
Ik lees weer geen enkel argument, alleen maar onderbuik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.
Terwijl ze alleen maar populistische onzin spuien meestal.
Dat is kwalijk ja.
Wat at5 hier doet is bijvoorbeeld al 100x beter
[..]
Wrong.
Ik probeer het zo nu en dan, maar kom elke keer weer terecht bij berichten die aanmanen tot volkswoede op basis van niet geverifieerde of nauwelijks geverifieerde feiten. GeenStijl is het moderne equivalent van het schavot.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:27 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Aha... je leest zelf niet zie ik... onderbuikje
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef golfer het volgende:
40+ / Ik waan mij weer terug in 1969: De Maagdenhuisbezetting
Jep!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de eerste universiteitsbezetting in die serie plaats vond in Tilburg.
twitter:NPOGeschiedenis twitterde op woensdag 25-02-2015 om 20:30:47De moeder alle universitaire bezettingen was in 1969 in Tilburg - eerder dan het Maagdenhuis http://t.co/Y4i9L0lU94 http://t.co/S2UFVlGP5L reageer retweet
Je hebt er werkelijk niets van begrepen als je dit zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik probeer het zo nu en dan, maar kom elke keer weer terecht bij berichten die aanmanen tot volkswoede op basis van niet geverifieerde of nauwelijks geverifieerde feiten. GeenStijl is het moderne equivalent van het schavot.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geenstijl laat hele bevolkingsgroepen denken dat ze weten wat er gaande is.
Terwijl ze alleen maar populistische onzin spuien meestal.
Dat is kwalijk ja.
Wat at5 hier doet is bijvoorbeeld al 100x beter
Haha het is vrij ironisch dat iemand die Geenstijl als baken van licht in de Nederlandse journalistiek ziet een ander beschuldigt van argumenten op onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik lees weer geen enkel argument, alleen maar onderbuik.
Oh, the irony!
Hogeschool, later -pas onder Deetman- werd 't KUT.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |