Ik was maandag en gister ziek thuis, maar weer op het werk zijn is ook niet alles.quote:
Ah dus jij zegt als je antwoord dan care je? dus eigenlijk moet ik niet meer reageren op mensen? gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch wijt je aan al deze aantijgingen nogal wat woorden. Beweren dat je nooit liegt maakt het niet veel geloofwaardiger. Maar als ik jou was zou ik gewoon stoppen met reageren, want je brengt jezelf alleen maar meer in de positie dat mensen denken dat je toch echt wel aan het caren bent. Nogal hard aan het caren eigenlijk.
Maar dat is mijn mening.
Ik ben niet in de mood voor moet kiezen spelletjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies een van die boyki's en onderbouw.
Zou serieus overwegen om mee te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink ga je binnenkort ook FOK!kers op je kamer uitnodigen op donderdagavonden voor The Voice KLB?
Zou kippensoep brengen/10quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik was maandag en gister ziek thuis, maar weer op het werk zijn is ook niet alles.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag voor jou Chai, wie van de heren zou je wel doen en voor alle mannen die niet van een piemeltje in de mond houden, wie van deze heren zou je wel willen zijn?
Ik ben bang dat mijn onpartijdigheid daaraan onderdoorgaat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink ga je binnenkort ook FOK!kers op je kamer uitnodigen op donderdagavonden voor The Voice KLB?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef NotYou het volgende:
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent niet mooiboy.quote:
Bel me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef Chai het volgende:
Hoink ik ga voor rechts, die kaaklijn duidt op goede genen.
quote:
Hehehehehe long hair don't carequote:
Zou niet alleen de kippensoep verorberen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef Chai het volgende:
Hoink ik ga voor rechts, die kaaklijn duidt op goede genen.
Stuur die trofee dan gelijk maar op. Doe maar naar het NHTV, haal ik hem daar wel een keer op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn onpartijdigheid daaraan onderdoorgaat.
Ik zou die in dat hemd overigens wel willen zijn. Gewoon beetje fotogeniek en smooth zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat kan ik me wel voor me zien.
Die met dat rooie haar zou ik wel willen zijn ALS IK MOEST KIEZEN he.
En volgens mij is die kerel uiterst links een goede beffer. Dat zie je aan zijn smirk.
Jij hebt nog toegang tot die geluidsruimtes daar he?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Stuur die trofee dan gelijk maar op. Doe maar naar het NHTV, haal ik hem daar wel een keer op.
Ik zou zeker die poserende kerel zijn. Kijk hem geforceerd niet caren, alsof er belangrijkere dingen zijn dan die foto maar je weet dat hij het expres doet. Wat een lagen, wat een maatschappelijke kritiek, wat een kerelquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat kan ik me wel voor me zien.
Die met dat rooie haar zou ik wel willen zijn ALS IK MOEST KIEZEN he.
En volgens mij is die kerel uiterst links een goede beffer. Dat zie je aan zijn smirk.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt nog toegang tot die geluidsruimtes daar he?
Beetje BlauweTijger figuur. Volgens mij popt die smoothe boii zijn kraagjes ook met extra stylo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:16 schreef Matip het volgende:
Ik zou die in dat hemd overigens wel willen zijn. Gewoon beetje fotogeniek en smooth zijn.
ga weg dn als je et niet bevalt a zemmelquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
Jullie posten nu foto's van jongens op partyflock met de melding wie je van die foto wil zijn????
Dat maak ik zelf wel uit... ik vraag gewoon wat.. waarom kan je niet gewoon beleefd antwoorden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga weg dn als je et niet bevalt a zemmel
Hij kijkt alsof hij aan de hogere dingen des levens denkt. Daar wordt menig filosofie studentje wel glibberig van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou zeker die poserende kerel zijn. Kijk hem geforceerd niet caren, alsof er belangrijkere dingen zijn dan die foto maar je weet dat hij het expres doet. Wat een lagen, wat een maatschappelijke kritiek, wat een kerel
Aandacht afleiden dus. Scherp, zeer scherp.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef Chai het volgende:
Die poser heeft weinig massa bij zijn kruis.
Daar word ík zelfs een beetje glibberig van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij aan de hogere dingen des levens denkt. Daar wordt menig filosofie studentje wel glibberig van.
Grijns.quote:
quote:
Ik voel me nu zoveel wijzer, dank uquote:
Ik denk dat hij meer van de groene versie is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Denk je dat BT deze gel gebruikt?
[ afbeelding ]
niet veel voor nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me nu zoveel wijzer, dank u
Bietje vingeren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef Aberella het volgende:
He hoi ik ben nu mijn bed uit maar nou verveel ik me dood tot 17.00 uur.
Waarom meld je dit soort dingen aldoor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef Aberella het volgende:
genoeg series te kijken vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef Aberella het volgende:
Opgerolde broekspijpen ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje BlauweTijger figuur. Volgens mij popt die smoothe boii zijn kraagjes ook met extra stylo.
weinig geband?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef Chai het volgende:
Volgens mij is mijn postcount de afgelopen tijd weer heel erg gestegen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga voortaan meesmuilendop foto's staan denk ik. Ik vind lachen op de camera wel een beetje passé. Dat doet men al sinds de halfjaarlijkse gezinsfoto nog een ding was.
Kun jij niet lezenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom meld je dit soort dingen aldoor?
Nee, zo rolt hij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Van zijn driekwartsbroek?
[..]
Gewoon bietje vingeren
Nee wat staat hier? :squote:Op woensdag 25 februari 2015 11:21 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen
Uit verveling.
Snel. Gooi met pek en veren. Lekker oldskool.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Oude hipstervrouwtjes onder m'n raam
Poep op ze!quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
fotosquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Moet dit nou? gelijk weer die MIquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Djeez dit elke dag met zijn broek op de enkels.
mental imagequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nodig ze uit voor wat Chai thee.
Op de foto die ik heb gezien niet. Maar zou zomaar kunnen. Noteer je dit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou zijn tong ook uit zijn mond hangen als hij dat doet?
Van die SARS tapijtjesquote:
Zo'n trolley is echt verdomd handig met boodschappen doen.quote:
quote:
Een huis bouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:34 schreef Aberella het volgende:
Wat gaat ze met dat karton doen? Protestborden maken tegen zwarte Piet haters?
Verdraaid rotjong. Daarom had ik hem al verwijderdquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik ga TARDIS. locatie opsporen aan de hand van het kenteken van die auto en de stand van de zon.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik ga TARDIS. locatie opsporen aan de hand van het kenteken van die auto en de stand van de zon.
Was wel even schrikken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdraaid rotjong. Daarom had ik hem al verwijderd
Hehequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is namelijk het kenteken van mijn auto.
Ik fap al maandenlang elke avond op je terwijl je in je donkere kamertje met je schemerlampje zit te FOK!ken. Sorry man.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was wel even schrikken.
Had TARDIS. niet ooit gepost dat hij tegenover Braddie woont?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was wel even schrikken.
Lijkt mij zeer sterk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
Had TARDIS. niet ooit gepost dat hij tegenover Braddie woont?
Weet ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Braddie is er al sinds 2011 of zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik FOK!te niet in de periode rondom Braddie, dus ik kan niet meepraten of inhaken op grapjes, excuus.
Hoezo weet je dat zo zeker, WOON JIJ TEGENOVER HEM EN HEB JE EEN AFFAIRE MET VB SOMS??quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.
Met VB in zijn auto voor TARDIS huis?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat zo zeker, WOON JIJ TEGENOVER HEM EN HEB JE EEN AFFAIRE MET VB SOMS??
Ik geloof dat hij nog steeds onder ons is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie is er al sinds 2011 of zo.En pas sinds december 2014 echt weg.
Braddie is er al sinds zijn 15e.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
Braddie woont in Hilversum toch? Behoorlijk dichtbij..quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.
Hij leest vast wel mee en ondertussen post hij op andere forums.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog steeds onder ons is.
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanik zie zijn naam supervaak langskomen en grapjes en weet ik niet al. Ik heb er nooit iets van meegekregen. Haast onmogelijk zou je zeggen
Bradley niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanik zie zijn naam supervaak langskomen en grapjes en weet ik niet al. Ik heb er nooit iets van meegekregen. Haast onmogelijk zou je zeggen
godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Braddie samenvatting.
Jezus christusquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie samenvatting.
Ga lekker met je busje bij een basisschool staan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Bradley niet kennen____!
Echt, gooi jezelf weg.
Heb juist respect voor dat hij hem niet kentquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Bradley niet kennen____!
Echt, gooi jezelf weg.
vies pedo wijfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bloedmooie juf (37) pijpt scholier
Echt he. Walgelijk gedrag.quote:
precies, jongen is getekend voor het levenquote:
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
precies, jongen is getekend voor het levenOphangen aan de hoogste boom die pedo
Ze mag wel aan mijn boom hangenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
precies, jongen is getekend voor het levenOphangen aan de hoogste boom die pedo
hey youquote:
Ik haat kinderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker met je busje bij een basisschool staan.
twijgje bedoel jequote:
Lekker aan het werk?quote:
Ja.quote:
hij bedoelt eerder dat je geilt op de vaders die hun kind op komen halen. Je zal wel een matrasje achterin hebben liggen zodat je achter het gymgebouw je ding kan doen met die mannen.quote:
hoe gaat het met je¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker aan het werk?
Is zaagmans al geweest?
Woensdag gehaktdag.
Oke, alle oneliners ook weer gehad.
met 2 blauwe besjesquote:
Ik wil graag met mijn hoofd tegen de muur aan knallenquote:
hahaha ja. blauwe besjesquote:
Eens.quote:
Oooh ja dat klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
hij bedoelt eerder dat je geilt op de vaders die hun kind op komen halen. Je zal wel een matrasje achterin hebben liggen zodat je achter het gymgebouw je ding kan doen met die mannen.
Haha, FB?quote:
In de weerspiegeling van mijn lurkende oogjes niet.quote:
wauw wat een genotquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie samenvatting.
laat het bezorgen vanuit vsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef Aberella het volgende:
Grr ik wil een luchtje van VS maar geen zin om naar Schiphol te gaan en ze worden niet verkocht in een NL webwinkel.
Dan komt er ¤1000 aan extra kosten bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
laat het bezorgen vanuit vs
Struggles van de kantoortuinomgeving.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef Chai het volgende:
Trek in selderijsalade op stokbrood gekregen. Heb helaas alleen droog brood met appelstroop mee.
Ga dan naar de hoeren, less ahkward.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Fragment uit ik heb het nog nooit gedaan. Marc bezoekt een singlesparty.
voor 600 ekkies kan je vast een retourvlucht vinden naar vsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan komt er ¤1000 aan extra kosten bij.
Selderij is goed voor de blaasquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef Chai het volgende:
Trek in selderijsalade op stokbrood gekregen. Heb helaas alleen droog brood met appelstroop mee.
Oh heb eigenlijk nooit blaasproblemen behalve dat mijn blaas als een waterballon voelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Selderij is goed voor de blaas
Geef ik mijn cavia's ook altijd tegen blaasontsteking.
gr gr oma 4e
Lastig voor als je in de file staatquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb eigenlijk nooit blaasproblemen behalve dat mijn blaas als een waterballon voelt.
In de auto kan ik er wel tegen, want ben altijd lekker ontspannen dan. Een rijdende auto is ook de enige plek waar ik overdag kan slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastig voor als je in de file staat
Wanneer gooi je die vieze dingen er uit en koop je een kat? Of koop een kat en laat je cavias verdwijnen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Selderij is goed voor de blaas
Geef ik mijn cavia's ook altijd tegen blaasontsteking.
gr gr oma 4e
True. Ik kan ook lekker in een auto slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
In de auto kan ik er wel tegen, want ben altijd lekker ontspannen dan. Een rijdende auto is ook de enige plek waar ik overdag kan slapen.
Ik vind katten 145x viezer dan een caviaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gooi je die vieze dingen er uit en koop je een kat? Of koop een kat en laat je cavias verdwijnen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind katten 145x viezer dan een cavia
En nuttelozerquote:
HAHAH NUTTELOZER DAN CAVIA XDDDDDDDquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
Wat heb je nou aan een cavia, even serieus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True. Ik kan ook lekker in een auto slapen.
[..]
Ik vind katten 145x viezer dan een cavia
Ik zou een van jouw katten Fylax noemen.quote:
Dit bedoel ik dan maar.quote:
xdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HAHAH NUTTELOZER DAN CAVIA XDDDDDDD
Net zoveel als dat je aan een kat hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een cavia, even serieus.
mag ik je daar bij helpenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag met mijn hoofd tegen de muur aan knallen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou liever een roedel honden hebben, maar helaas dat kan niet
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.quote:
zo is het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
zo is het.
Rottweiler of herdershond
jij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
Ja heel mooi.quote:
quote:
echt dom. Neem je een huisdier, schop je em naar buitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
graag kinderen willenquote:
Een fatsoenlijk baasje laat zijn/haar katten dan ook ontwormenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Gewoon een Rhodesian Ridgeback.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
huehuehuequote:
Onder welke omstandigheden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
ik heb er nu 3quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef Remqo het volgende:
Ik heb tot 2 jaar terug een wolfshond gehad, wat een geweldig beest was dat
Ironisch om zo'n chagrijnig uitziend beest leuk te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
super lief toch
ik moet gewoon een kopie van mezelf op aarde brengen, zo geweldig ben ik nou
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
veel succes, Henkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaaf!
Kijken of ik vanavond nog een foto kan vinden, ik moet nu aan het werk
Dat is toch schattigquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunktquote:
Ook helemaal kapot gefokt, dat soort honden zitten vol met fabrieks-foutjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zoals SG dus¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook helemaal kapot gefokt, zit vol met fabrieks-foutjes.
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.quote:
Haha, hoeft niet. Zo'n dom uitziende honde is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunkt
lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
quote:
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet teveel likken hè, dan lepel je alle potentiële kindertjes je eigen mond in.
SE is stiekem een vrouwtje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgen
Ik ben een machine Chai.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff zo lang.
Kwaliteit boven kwantiteit hoor.
sodeknetters, brb hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Milfs tonen massaal tieten
Fappen als een malle.
Ben je ook machine?quote:
hmm, maar even niet klikkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Tieten vol met melk zijn volgens mij altijd wel mooi vol en rond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Ach kom op manquote:
ditquote:
ik heb geen emoties, misschien welquote:
Ach er is geen tepel te zien dus kan best.quote:
ben bang dat de collega achter mij dit niet aan kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom op manmaakt het toch beetje spannend op werk?
Emoties zijn dan ook voor homo's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
Mooi toch om dit uit te sluiten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben bang dat de collega achter mij dit niet aan kan
zou op standje 8000 zettenquote:
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Tieten vol met melk zijn volgens mij altijd wel mooi vol en rond.
MILF > 18-30quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Logischerwijs zou ik zeggen van wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?
ligt er aan, vind je sg lekker?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Maarre, los van Chai he, heeft deze SC nog lekkere chicks? Want Tli, WD en Ally zie ik nooit meer posten.
Een MILF kan ook iemand van 18-30 zijn.quote:
4ebe en 2nutzquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Maarre, los van Chai he, heeft deze SC nog lekkere chicks? Want Tli, WD en Ally zie ik nooit meer posten.
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salamiquote:
Ga je met vakantie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, na vandaag ben ik sowieso 5 weken van hem af
Geen idee. Pics?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, vind je sg lekker?
38+ danquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een MILF kan ook iemand van 18-30 zijn.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salami
quote:
Gaat gewoon geleidelijk volgens mij hoor door de melkklieren. Het is niet in ene een zak met melk...quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja? Opzwellen als een soort zak is niet mooier natuurlijk.
zo worden iets voller, maar that' s it.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
Maar ben vooral benieuwd naar ervaringen uit eerste hand (hihaho) eigenlijk.
hehehe godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salami
[..]
Ga je met vakantie?
Vraag het aan L0t..quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
ja, waar is die eigenlijk.quote:
OUD?quote:
geen idee. ben zondag wel op kraamvisite geweest, maar ze hield er een doek voorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit seks gehad met een zwangere vrouw tho
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in OUD.
OUD / Vraag en aanbod deel 151
Ik bied de helft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.
Had KLB dat maar, dan zou ik gebruikte slipjes voor veel geld verkopen.
ze schijnen wel bloedgeil te zijn danquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit seks gehad met een zwangere vrouw tho
Hoe is het? is het anders? hoe voelt een fontanel tegen je eikel?quote:
Ja, dat klopt wel idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze schijnen wel bloedgeil te zijn dan
Is goed. DM je me adres wel, stuur jij je rekeningnummer dan?quote:
qftquote:
Zou allemaal opkopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
wij zouden het goed samen kunnen uithoudenquote:
vraag het maar aan je moerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe is het? is het anders? hoe voelt een fontanel tegen je eikel?
VERTEL ALLES
dWc zou een kloon maken om ze stiekem te kopen en dan kan hij lekker uitgebreid ruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Zou gretig aftrek hebben denk ik.
Mijn moer heeft geen penis.quote:
Ja of opvoeden... En ja katten kun je ook opvoeden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk baasje laat zijn/haar katten dan ook ontwormen
Met een streepje over z'n rugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |