Onder welke omstandigheden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
ik heb er nu 3quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef Remqo het volgende:
Ik heb tot 2 jaar terug een wolfshond gehad, wat een geweldig beest was dat
Ironisch om zo'n chagrijnig uitziend beest leuk te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
super lief toch
ik moet gewoon een kopie van mezelf op aarde brengen, zo geweldig ben ik nou
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
veel succes, Henkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaaf!
Kijken of ik vanavond nog een foto kan vinden, ik moet nu aan het werk
Dat is toch schattigquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunktquote:
Ook helemaal kapot gefokt, dat soort honden zitten vol met fabrieks-foutjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zoals SG dus¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook helemaal kapot gefokt, zit vol met fabrieks-foutjes.
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.quote:
Haha, hoeft niet. Zo'n dom uitziende honde is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunkt
lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
quote:
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet teveel likken hè, dan lepel je alle potentiële kindertjes je eigen mond in.
SE is stiekem een vrouwtje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgen
Ik ben een machine Chai.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff zo lang.
Kwaliteit boven kwantiteit hoor.
sodeknetters, brb hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Milfs tonen massaal tieten
Fappen als een malle.
Ben je ook machine?quote:
hmm, maar even niet klikkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Tieten vol met melk zijn volgens mij altijd wel mooi vol en rond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Ach kom op manquote:
ditquote:
ik heb geen emoties, misschien welquote:
Ach er is geen tepel te zien dus kan best.quote:
ben bang dat de collega achter mij dit niet aan kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom op manmaakt het toch beetje spannend op werk?
Emoties zijn dan ook voor homo's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |