Dit bedoel ik dan maar.quote:
xdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HAHAH NUTTELOZER DAN CAVIA XDDDDDDD
Net zoveel als dat je aan een kat hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een cavia, even serieus.
mag ik je daar bij helpenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag met mijn hoofd tegen de muur aan knallen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou liever een roedel honden hebben, maar helaas dat kan niet
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.quote:
zo is het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
zo is het.
Rottweiler of herdershond
jij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
Ja heel mooi.quote:
quote:
echt dom. Neem je een huisdier, schop je em naar buitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
graag kinderen willenquote:
Een fatsoenlijk baasje laat zijn/haar katten dan ook ontwormenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
Gewoon een Rhodesian Ridgeback.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
huehuehuequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |