wauw wat een genotquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Braddie samenvatting.
laat het bezorgen vanuit vsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef Aberella het volgende:
Grr ik wil een luchtje van VS maar geen zin om naar Schiphol te gaan en ze worden niet verkocht in een NL webwinkel.
Dan komt er ¤1000 aan extra kosten bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
laat het bezorgen vanuit vs
Struggles van de kantoortuinomgeving.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef Chai het volgende:
Trek in selderijsalade op stokbrood gekregen. Heb helaas alleen droog brood met appelstroop mee.
Ga dan naar de hoeren, less ahkward.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Fragment uit ik heb het nog nooit gedaan. Marc bezoekt een singlesparty.
voor 600 ekkies kan je vast een retourvlucht vinden naar vsquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan komt er ¤1000 aan extra kosten bij.
Selderij is goed voor de blaasquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef Chai het volgende:
Trek in selderijsalade op stokbrood gekregen. Heb helaas alleen droog brood met appelstroop mee.
Oh heb eigenlijk nooit blaasproblemen behalve dat mijn blaas als een waterballon voelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Selderij is goed voor de blaas
Geef ik mijn cavia's ook altijd tegen blaasontsteking.
gr gr oma 4e
Lastig voor als je in de file staatquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh heb eigenlijk nooit blaasproblemen behalve dat mijn blaas als een waterballon voelt.
In de auto kan ik er wel tegen, want ben altijd lekker ontspannen dan. Een rijdende auto is ook de enige plek waar ik overdag kan slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastig voor als je in de file staat
Wanneer gooi je die vieze dingen er uit en koop je een kat? Of koop een kat en laat je cavias verdwijnen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Selderij is goed voor de blaas
Geef ik mijn cavia's ook altijd tegen blaasontsteking.
gr gr oma 4e
True. Ik kan ook lekker in een auto slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
In de auto kan ik er wel tegen, want ben altijd lekker ontspannen dan. Een rijdende auto is ook de enige plek waar ik overdag kan slapen.
Ik vind katten 145x viezer dan een caviaquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gooi je die vieze dingen er uit en koop je een kat? Of koop een kat en laat je cavias verdwijnen.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind katten 145x viezer dan een cavia
En nuttelozerquote:
HAHAH NUTTELOZER DAN CAVIA XDDDDDDDquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
Wat heb je nou aan een cavia, even serieus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True. Ik kan ook lekker in een auto slapen.
[..]
Ik vind katten 145x viezer dan een cavia
Ik zou een van jouw katten Fylax noemen.quote:
Dit bedoel ik dan maar.quote:
xdquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HAHAH NUTTELOZER DAN CAVIA XDDDDDDD
Net zoveel als dat je aan een kat hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een cavia, even serieus.
mag ik je daar bij helpenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag met mijn hoofd tegen de muur aan knallen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou liever een roedel honden hebben, maar helaas dat kan niet
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.quote:
zo is het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Honden en dan niet van die veredelde konijnen aan halsbanden.
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooiquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef wise het volgende:
[..]
zo is het.
Rottweiler of herdershond
jij ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
Ja heel mooi.quote:
quote:
echt dom. Neem je een huisdier, schop je em naar buitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Nee, maar ff serieus.. katten komen buiten en hebben wormen en ander soort parasieten
graag kinderen willenquote:
Een fatsoenlijk baasje laat zijn/haar katten dan ook ontwormenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nuttelozer
Gewoon een Rhodesian Ridgeback.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alaska malamute of Saarlooswolfshond vind ik ook wel mooi
huehuehuequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |