Braddie is er al sinds 2011 of zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ik FOK!te niet in de periode rondom Braddie, dus ik kan niet meepraten of inhaken op grapjes, excuus.
Hoezo weet je dat zo zeker, WOON JIJ TEGENOVER HEM EN HEB JE EEN AFFAIRE MET VB SOMS??quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.
Met VB in zijn auto voor TARDIS huis?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat zo zeker, WOON JIJ TEGENOVER HEM EN HEB JE EEN AFFAIRE MET VB SOMS??
Ik geloof dat hij nog steeds onder ons is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie is er al sinds 2011 of zo.En pas sinds december 2014 echt weg.
Braddie is er al sinds zijn 15e.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
Braddie woont in Hilversum toch? Behoorlijk dichtbij..quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.
Hij leest vast wel mee en ondertussen post hij op andere forums.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij nog steeds onder ons is.
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanik zie zijn naam supervaak langskomen en grapjes en weet ik niet al. Ik heb er nooit iets van meegekregen. Haast onmogelijk zou je zeggen
Bradley niet kennenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan is echt alles rondom die jongen mij volledig ontgaanik zie zijn naam supervaak langskomen en grapjes en weet ik niet al. Ik heb er nooit iets van meegekregen. Haast onmogelijk zou je zeggen
godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Braddie samenvatting.
Jezus christusquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Braddie samenvatting.
Ga lekker met je busje bij een basisschool staan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Bradley niet kennen____!
Echt, gooi jezelf weg.
Heb juist respect voor dat hij hem niet kentquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef Aberella het volgende:
[..]
Bradley niet kennen____!
Echt, gooi jezelf weg.
vies pedo wijfquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bloedmooie juf (37) pijpt scholier
Echt he. Walgelijk gedrag.quote:
precies, jongen is getekend voor het levenquote:
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
precies, jongen is getekend voor het levenOphangen aan de hoogste boom die pedo
Ze mag wel aan mijn boom hangenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:52 schreef wise het volgende:
[..]
precies, jongen is getekend voor het levenOphangen aan de hoogste boom die pedo
hey youquote:
Ik haat kinderen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker met je busje bij een basisschool staan.
twijgje bedoel jequote:
Lekker aan het werk?quote:
Ja.quote:
hij bedoelt eerder dat je geilt op de vaders die hun kind op komen halen. Je zal wel een matrasje achterin hebben liggen zodat je achter het gymgebouw je ding kan doen met die mannen.quote:
hoe gaat het met je¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker aan het werk?
Is zaagmans al geweest?
Woensdag gehaktdag.
Oke, alle oneliners ook weer gehad.
met 2 blauwe besjesquote:
Ik wil graag met mijn hoofd tegen de muur aan knallenquote:
hahaha ja. blauwe besjesquote:
Eens.quote:
Oooh ja dat klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
hij bedoelt eerder dat je geilt op de vaders die hun kind op komen halen. Je zal wel een matrasje achterin hebben liggen zodat je achter het gymgebouw je ding kan doen met die mannen.
Haha, FB?quote:
In de weerspiegeling van mijn lurkende oogjes niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |