mental imagequote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nodig ze uit voor wat Chai thee.
Op de foto die ik heb gezien niet. Maar zou zomaar kunnen. Noteer je dit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou zijn tong ook uit zijn mond hangen als hij dat doet?
Van die SARS tapijtjesquote:
Zo'n trolley is echt verdomd handig met boodschappen doen.quote:
quote:
Een huis bouwen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:34 schreef Aberella het volgende:
Wat gaat ze met dat karton doen? Protestborden maken tegen zwarte Piet haters?
Verdraaid rotjong. Daarom had ik hem al verwijderdquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik ga TARDIS. locatie opsporen aan de hand van het kenteken van die auto en de stand van de zon.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef voederbietel het volgende:
Ik ga TARDIS. locatie opsporen aan de hand van het kenteken van die auto en de stand van de zon.
Was wel even schrikken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdraaid rotjong. Daarom had ik hem al verwijderd
Hehequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is namelijk het kenteken van mijn auto.
Ik fap al maandenlang elke avond op je terwijl je in je donkere kamertje met je schemerlampje zit te FOK!ken. Sorry man.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was wel even schrikken.
Had TARDIS. niet ooit gepost dat hij tegenover Braddie woont?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was wel even schrikken.
Lijkt mij zeer sterk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
Had TARDIS. niet ooit gepost dat hij tegenover Braddie woont?
Weet ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan hij wel gepost hebben, maar dan loog hij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |