Onder welke omstandigheden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
ik heb er nu 3quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef Remqo het volgende:
Ik heb tot 2 jaar terug een wolfshond gehad, wat een geweldig beest was dat
Ironisch om zo'n chagrijnig uitziend beest leuk te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
super lief toch
ik moet gewoon een kopie van mezelf op aarde brengen, zo geweldig ben ik nou
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Aberella het volgende:
Dit is de enige leuke hond![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
veel succes, Henkquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaaf!
Kijken of ik vanavond nog een foto kan vinden, ik moet nu aan het werk
Dat is toch schattigquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunktquote:
Ook helemaal kapot gefokt, dat soort honden zitten vol met fabrieks-foutjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
das me toch gvd een tantoe lelijk hond zeg
[ afbeelding ]
zoals SG dus¿quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook helemaal kapot gefokt, zit vol met fabrieks-foutjes.
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.quote:
Haha, hoeft niet. Zo'n dom uitziende honde is gewoon leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
zal wel weer zon dom vrouwendingentje zijn, me dunkt
lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja schattig die permanent migraine heeft omdat z'n schedel ingedeukt is omdat ze er dan leuker uit zien.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, gewoon de honden die van nature er zo uitzien.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef Matip het volgende:
[..]
huehuehue
Ik krijg dagelijks foto's te zien "kijk nou zo schattig"
quote:
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet teveel likken hè, dan lepel je alle potentiële kindertjes je eigen mond in.
SE is stiekem een vrouwtje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mannetjes kunnen toch geen kindertjes krijgen
Ik ben een machine Chai.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff zo lang.
Kwaliteit boven kwantiteit hoor.
sodeknetters, brb hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Milfs tonen massaal tieten
Fappen als een malle.
Ben je ook machine?quote:
hmm, maar even niet klikkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Tieten vol met melk zijn volgens mij altijd wel mooi vol en rond.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Ach kom op manquote:
ditquote:
ik heb geen emoties, misschien welquote:
Ach er is geen tepel te zien dus kan best.quote:
ben bang dat de collega achter mij dit niet aan kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kom op manmaakt het toch beetje spannend op werk?
Emoties zijn dan ook voor homo's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Matip het volgende:
[..]
ik heb geen emoties, misschien wel
Mooi toch om dit uit te sluiten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben bang dat de collega achter mij dit niet aan kan
zou op standje 8000 zettenquote:
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Tieten vol met melk zijn volgens mij altijd wel mooi vol en rond.
MILF > 18-30quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
Fappen als een malle.
Logischerwijs zou ik zeggen van wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?
ligt er aan, vind je sg lekker?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Maarre, los van Chai he, heeft deze SC nog lekkere chicks? Want Tli, WD en Ally zie ik nooit meer posten.
Een MILF kan ook iemand van 18-30 zijn.quote:
4ebe en 2nutzquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Maarre, los van Chai he, heeft deze SC nog lekkere chicks? Want Tli, WD en Ally zie ik nooit meer posten.
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salamiquote:
Ga je met vakantie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, na vandaag ben ik sowieso 5 weken van hem af
Geen idee. Pics?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan, vind je sg lekker?
38+ danquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een MILF kan ook iemand van 18-30 zijn.
Is dit serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Zorgt melkproductie (tijdelijk) voor mooiere tieten dan voorheen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salami
quote:
Gaat gewoon geleidelijk volgens mij hoor door de melkklieren. Het is niet in ene een zak met melk...quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja? Opzwellen als een soort zak is niet mooier natuurlijk.
zo worden iets voller, maar that' s it.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
Maar ben vooral benieuwd naar ervaringen uit eerste hand (hihaho) eigenlijk.
hehehe godverdommequote:Op woensdag 25 februari 2015 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je klaar bent lijkt je penis op geklauwhamerde salami
[..]
Ga je met vakantie?
Vraag het aan L0t..quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
ja, waar is die eigenlijk.quote:
OUD?quote:
geen idee. ben zondag wel op kraamvisite geweest, maar ze hield er een doek voorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit seks gehad met een zwangere vrouw tho
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in OUD.
OUD / Vraag en aanbod deel 151
Ik bied de helft.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.
Had KLB dat maar, dan zou ik gebruikte slipjes voor veel geld verkopen.
ze schijnen wel bloedgeil te zijn danquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nog nooit seks gehad met een zwangere vrouw tho
Hoe is het? is het anders? hoe voelt een fontanel tegen je eikel?quote:
Ja, dat klopt wel idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze schijnen wel bloedgeil te zijn dan
Is goed. DM je me adres wel, stuur jij je rekeningnummer dan?quote:
qftquote:
Zou allemaal opkopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor, OUD mag weer een eigen V&A.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
wij zouden het goed samen kunnen uithoudenquote:
vraag het maar aan je moerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe is het? is het anders? hoe voelt een fontanel tegen je eikel?
VERTEL ALLES
dWc zou een kloon maken om ze stiekem te kopen en dan kan hij lekker uitgebreid ruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Zou gretig aftrek hebben denk ik.
Mijn moer heeft geen penis.quote:
Ja of opvoeden... En ja katten kun je ook opvoeden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk baasje laat zijn/haar katten dan ook ontwormen
Met een streepje over z'n rugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |