Echt? dacht altijd dat je homo was.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou ook gewoon eens weten hoe het is om op die manier met een andere man samen te zijn.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef voederbietel het volgende:
Ik wou ook gewoon eens weten hoe het is om op die manier met een andere man samen te zijn.
Hij gaat op Tinder denk ik geen leuke meid vinden die zijn leven opfleurt. Hooguit voor een avondje of twee.quote:
Voor mij werkt dat totaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit soort zinnen doen het voor mij wel goed hoor, du schmutzige Schlampe.
Huh? nee ik zeg eigenlijk dat ik het met je eens bent hoe het werkt met een foto. Misschien begrijp ik je verkeerd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Steekt het ofzo? Waarom probeer je nu zelf een foutieve verklaring te zoeken?
#ervaringsdeskundige #matipquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij gaat op Tinder denk ik geen leuke meid vinden die zijn leven opfleurt. Hooguit voor een avondje of twee.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon mijn hoofd op het lijf van Channing Tatum painten of weet ik veel waar al die bakvissen voor vallen.
Of 2 maand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Hij gaat op Tinder denk ik geen leuke meid vinden die zijn leven opfleurt. Hooguit voor een avondje of twee.
Gekke boi hé.quote:
Volgens mij ben je vooral uitvluchten aan het verzinnen 2Nutz. Maar dat moet je zelf weten. Waarom zou je antwoorden op een vraag die je in eerste instantie niets kon schelen? Dan is de enige verklaring die overblijft dat het je wel iets scheelt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? nee ik zeg eigenlijk dat ik het met je eens bent hoe het werkt met een foto. Misschien begrijp ik je verkeerd.
Wat praat je over mortax. :squote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of 2 maand.
Ik ken ook mensen met een redelijke rotkop die via Tinder redelijk wat avontuur hebben beleefd.
Vraag voor jou Chai, wie van de heren zou je wel doen en voor alle mannen die niet van een piemeltje in de mond houden, wie van deze heren zou je wel willen zijn?quote:
Ik heb geen tinder nodig toch ;$ ;$quote:
Ja, maar daar is TARDIS. niet op naar zoek natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of 2 maand.
Ik ken ook mensen met een redelijke rotkop die via Tinder redelijk wat avontuur hebben beleefd.
Uitvluchten voor wat? ik care niet dus zal ook geen uitvluchten hoeven te verzinnenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vooral uitvluchten aan het verzinnen 2Nutz. Maar dat moet je zelf weten. Waarom zou je antwoorden op een vraag die je in eerste instantie niets kon schelen? Dan is de enige verklaring die overblijft dat het je wel iets scheelt.
Geen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag voor jou Chai, wie van de heren zou je wel doen en voor alle mannen die niet van een piemeltje in de mond houden, wie van deze heren zou je wel willen zijn?
Ik zou geen enkel van deze boyki's willen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag voor jou Chai, wie van de heren zou je wel doen en voor alle mannen die niet van een piemeltje in de mond houden, wie van deze heren zou je wel willen zijn?
quote:
Zeer jammer dat jullie niet mee willen denken binnen de grenzen van de opdracht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
Ik zou geen enkel van deze boyki's willen zijn.
Ik vind het vooral confronterend dat al deze bois al hun haar nog hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gayparade al vroeg begonnen zie ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of 2 maand.
Je zei niet je moet kiezen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Zeer jammer dat jullie niet mee willen denken binnen de grenzen van de opdracht.
is dit Soenda trouwens?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of 2 maand.
Toch wijt je aan al deze aantijgingen nogal wat woorden. Beweren dat je nooit liegt maakt het niet veel geloofwaardiger. Maar als ik jou was zou ik gewoon stoppen met reageren, want je brengt jezelf alleen maar meer in de positie dat mensen denken dat je toch echt wel aan het caren bent. Nogal hard aan het caren eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
Uitvluchten voor wat? ik care niet dus zal ook geen uitvluchten hoeven te verzinnen![]()
als iets waar is of niet geef ik dat gewoon toe hoor. Ben denk ik 1 van de weinige op FOK! die niet jokt.
maar volgens mij praten we langs elkaar heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |