Ik was maandag en gister ziek thuis, maar weer op het werk zijn is ook niet alles.quote:
Ah dus jij zegt als je antwoord dan care je? dus eigenlijk moet ik niet meer reageren op mensen? gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch wijt je aan al deze aantijgingen nogal wat woorden. Beweren dat je nooit liegt maakt het niet veel geloofwaardiger. Maar als ik jou was zou ik gewoon stoppen met reageren, want je brengt jezelf alleen maar meer in de positie dat mensen denken dat je toch echt wel aan het caren bent. Nogal hard aan het caren eigenlijk.
Maar dat is mijn mening.
Ik ben niet in de mood voor moet kiezen spelletjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies een van die boyki's en onderbouw.
Zou serieus overwegen om mee te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink ga je binnenkort ook FOK!kers op je kamer uitnodigen op donderdagavonden voor The Voice KLB?
Zou kippensoep brengen/10quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik was maandag en gister ziek thuis, maar weer op het werk zijn is ook niet alles.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vraag voor jou Chai, wie van de heren zou je wel doen en voor alle mannen die niet van een piemeltje in de mond houden, wie van deze heren zou je wel willen zijn?
Ik ben bang dat mijn onpartijdigheid daaraan onderdoorgaat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink ga je binnenkort ook FOK!kers op je kamer uitnodigen op donderdagavonden voor The Voice KLB?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef NotYou het volgende:
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent niet mooiboy.quote:
Bel me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef Chai het volgende:
Hoink ik ga voor rechts, die kaaklijn duidt op goede genen.
quote:
Hehehehehe long hair don't carequote:
Zou niet alleen de kippensoep verorberen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:13 schreef Chai het volgende:
Hoink ik ga voor rechts, die kaaklijn duidt op goede genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |