Isle of Man TT zou ik nog wel een keer willen zien trouwens.quote:
Zou ook mijn voorkeur hebben boven kawaii.quote:
+1. Dat is pas leip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Isle of Man TT zou ik nog wel een keer willen zien trouwens.
Ok.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat:
https://www.google.nl/sea(...)JilgfgP&ved=0CCAQsAQ
Kawaii is gewoon Japans voor schattig. Meer niet.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef rival het volgende:
Ik ga dit jaar al naar 2 eilanden...
Hawaï blijf ik voorlopig nog even over dromen
Texel en Vlieland?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef rival het volgende:
AlTijd dat gehap op dat gezeik op de TTquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef Fera het volgende:
Altijd dat gezeik op de TT. Pak zelf dan eens de lapo.
Wel gaan hoor, is echt fantastisch. Kan het iedereen aanradenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef rival het volgende:
Gaan we samen kamperen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel weer eens zin om naar Texel te gaan eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef Fera het volgende:
Altijd dat gezeik op de TT. Pak zelf dan eens de lapo.
Texel is mooi.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
AlTijd dat gehap op dat gezeik op de TT
Wil er al jaren heen ik geloof jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wel gaan hoor, is echt fantastisch. Kan het iedereen aanraden
Ff de fontijnsnol uithangen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel weer eens zin om naar Texel te gaan eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou een dagje vind ik wel meer dan genoeg eigenlijk
quote:
Ecomare zit daar, opvangcentrumquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon lekker burgerlijk wandelen en uitwaaien, beetje zeehondjes spotten enzo
Het hondje mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Oja! Je parachutesprong!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog wat af te handelen op Texel
Afrekening in de Texelse onderwereld?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog wat af te handelen op Texel
Heb ik in november gedaan, wel mooi daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
De wandeling zojuist in mijn favorieten gezet dus bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afrekening in de Texelse onderwereld?
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! Je parachutesprong!Weet je al wanneer?
Ik zie dat 1 keer op een bord staan en vergeet dat niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De wandeling zojuist in mijn favorieten gezet dus bedankt.
En een slechte/geen frequente schijnbaar.
Romantiekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopen
Gaaf!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopen
Texel is een mooi eiland. Vroeger heel vaak geweest. Wil er nog een keer terug. Weekendje of zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit soort dingen zijn gewoon minder leuk alleen.
Laatste keer dat ik naar Texel moest wat het om mijn ziekte zusje op te halen om 5uur 's ochtends.
Toen wel even genoeg Texel gezien, maar nu wel weer zin in eigenlijk.
Royco wilt vast met je kamperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Texel is een mooi eiland. Vroeger heel vaak geweest. Wil er nog een keer terug. Weekendje of zo.
Kramperenquote:
Vroeger bij de scouting gezeten. Wat een kuttijd. Kamperen was een hel.quote:
Speciaal voor Yv een tentje opzettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik wilde dat speciaal met jou.
Maar ik bedoelde een echte tentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor Yv een tentje opzetten
Ik ookquote:
Wist niet dat je een tent had. Of heb ik dat alleen maar van Art onthouden dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik wilde dat speciaal met jou.
Zij begonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het idee dat je haar uit het vliegtuig wilt duwen klinkt wel een beetje eng ja
Ook meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef bamibij het volgende:
Texelooit een week op zo'n jongerencamping gestaam daar geloof ik, nooit meer
Ik heb een tent hoor. En een luchtbed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wist niet dat je een tent had. Of heb ik dat alleen maar van Art onthouden dan?
Eénpersoons of tweepersoons?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een tent hoor. En een luchtbed.
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eénpersoons of tweepersoons?
Gewoon uitritsen tot dekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.
Denken dat ik geen eigen slaapzak hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.
Voel alleen zinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan zal ze het wel verdient hebben
Maar het is wel eng ja. Daar heb je gelijk in.
Wat ben je toch romantischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat ik geen eigen slaapzak heb
Nja meeten dus voor mei. Moet lukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Voel alleen zin
Kijk echt uit naar het moment dat de deur open gaat en ik eruit spring
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon uitritsen tot deken
Niet in 1 slaapzakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Nja daar wordt het vast gezellig van enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Ik ga ook niet met jou kamperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in 1 slaapzak
Althans, ik kan niet slapen zolang ik tegen iemand aan lig
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjesquote:
Dan is 'ie te laatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjes
Ja ik weet niet, ik voel me dan niet zo veilig. Geen ruimte om me te verdedigen in zo'n krappe ruimte en jij bent klein.quote:
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is vast goed met originele excuses gok ik
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen hadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
VA staat als eerste op de wachtlijst toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
bami moet eerst mij nog doet, kan dat 30+ van zn bucketlist af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen had
Achja. We kunnen niet alles hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja meeten dus voor mei. Moet lukken.
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja. We kunnen niet alles hebben.
Hee, das vlakbijquote:
Hij zit dicht bij Siciliëquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je in Den Helder of op Vlieland?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zit dicht bij Sicilië
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je in Den Helder of op Vlieland?
quote:
Barb!quote:
Iedereen hier weet dat ie op Malta zit.quote:
Ah ik had niet begrepen dat jij er open voor stond! Kan je zondag?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bami moet eerst mij nog doet, kan dat 30+ van zn bucketlist af.
Och, nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ie op Malta zit.
In de zon. Lekker warm. Terrasje. Iets dergelijks.
Dat moeten we elke dag lezen
Het is hier in Zeeland mooier dan nu op Malta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
nou hier is het gewoon koud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier in Zeeland mooier dan nu op Malta.
Smoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
Broquote:
Nou, vandaag is het meer vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaat
Je weet dat je ook gewoon kan wachten tot het geen bucketlist-dingetje meer wordt he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ik had niet begrepen dat jij er open voor stond! Kan je zondag?
Nah ik ben te preuts, ik geloof dat jullie een betere match zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!quote:
Morgen wel weer overquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meer
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is 'ie net vertrokken. Gelijk met mijn humeur. Grijs en grauw hier nuquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou....quote:
D'awwwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goed
Knutselen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
D'awww
Ik kan wel wat missen hoor
Bijna zomer hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou bij jou dan nu net toevallig niet, maar jij hebt al heel veel zon gehad.
Je bent er weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande jongeuhhhhhh
Tevens zitten er vogels op mijn dak. Dit gaat te vurrr
Hier tegenover zitten er tortelduifjes naast elkaar. Het lefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wasn't mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
quote:
Ah, mevrouw persoonlijkheid nr. 4 is er ook weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Nee, ik ben in mijn eigen wereldje jwz :$quote:
Hoe durven ze. Aanpakken die hapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier tegenover zitten er tortelduifjes naast elkaar. Het lef
Zei Shaggy ooit ookquote:
Wat ;squote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, mevrouw persoonlijkheid nr. 4 is er ook weer
Nou nou nou, gun die mensen ook hun geluk met elkaar. Tenzij de plaats waar ze zitten straks kleverig aanvoelt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier tegenover zitten er tortelduifjes naast elkaar. Het lef
En daar is nr 5!quote:
Godverquote:
Zal ik Shaggy en Ali G ook op de cd zetten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik ben in mijn eigen wereldje jwz :$
[..]
Hoe durven ze. Aanpakken die hap
[..]
Zei Shaggy ooit ook
quote:
quote:
Kon het niet laten, sorryquote:
Nee, echte duifjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou nou, gun die mensen ook hun geluk met elkaar. Tenzij de plaats waar ze zitten straks kleverig aanvoelt.
Lololol, so so fout. Go aheadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik Shaggy en Ali G ook op de cd zetten?
Me Julie
Oh, die stinkbeesten moeten ze eens ruimen ja.quote:
Hey doe eens liefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die stinkbeesten moeten ze eens ruimen ja.
Make me.quote:
Het is een teken Yv.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vliegende rattenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een teken dat gemeente Utrecht niet genoeg doet om vliegende ratten uit het centrum te houden ja.quote:
Nr. 6!quote:
Wise choice.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vliegende ratten
You have made your pointquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vliegende ratten
Ik zou een luchtbuks nemen en gewoon target practice.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een teken dat gemeente Utrecht niet genoeg doet om vliegende ratten uit het centrum te houden ja.
Mag niet. En de politie heeft mn nummer al dus moet even weer lief doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou een luchtbuks nemen en gewoon target practice.
No idea how that happenedquote:
Net zoveel quotes als letters in je username. Hmmm...quote:
Dat regel ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag niet. En de politie heeft mn nummer al dus moet even weer lief doen
Illuminati confirmed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net zoveel quotes als letters in je username. Hmmm...
Hooivorken en fakkels maar pakken?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een teken dat gemeente Utrecht niet genoeg doet om vliegende ratten uit het centrum te houden ja.
Bring itquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hooivorken en fakkels maar pakken?
Not the childrenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:40 schreef Fera het volgende:
Hier zaten ook constant duiven op het balkon. Met nest en al. I killed their children.
Omeletje gemaakt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:40 schreef Fera het volgende:
Hier zaten ook constant duiven op het balkon. Met nest en al. I killed their children.
Met bevruchtte eieren?quote:
quote:
quote:
Succes kerel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
Weer 3-4 sollicitaties weggedaan vandaag. Fingers crossed.
You're a bloody puppet!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die aflevering
Cracks' me up everytime
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die aflevering
Cracks' me up everytime
[ afbeelding ]
"I'm made of felt"quote:
Gotta love those twoquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die aflevering
Cracks' me up everytime
[ afbeelding ]
Stom terug doen dan.quote:
Ja, helpt nietquote:
iewwwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, helpt niet![]()
Maar is gefixt. Heb de lens maar weggegooit, er zaten vlekken op die ik er op geen enkele manier af kreeg
Zo kwam 'ie net uit de verpakkingquote:
Ja jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo kwam 'ie net uit de verpakking
Dat is niet tof neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, helpt niet![]()
Maar is gefixt. Heb de lens maar weggegooit, er zaten vlekken op die ik er op geen enkele manier af kreeg
Of je lenzen boos aankijken.quote:
Komt na Smile Time eh. A hole in the worldquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Schiet al op dan. Ik vind haar trainingssessie met Spike zo grappig
Ja nu loop je veel te ver voor op mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt na Smile Time eh. A hole in the world
Buahahahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu loop je veel te ver voor op mij
Mooie foto's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef Harmankardon het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-mutual-respect.html
Hehehequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo, kamer totaal opgeruimd
Ik heb tapijt ben ik achtergekomen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en nu weer zo.
All those mixed emotions
Is het over?quote:
Maar jij bent tot nu toe toch bijna altijd naar hem geweest?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Californium het volgende:
heeft aangegeven dat hij twijfelt ivm de afstand
Ik heb aangegeven dat ik best offers wil maken. Maar ik snap zijn twijfels natuurlijk ontzettend goed dus de kans is groot dat het einde verhaal is.quote:
Ehm neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent tot nu toe toch bijna altijd naar hem geweest?
Och meiske tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik best offers wil maken. Maar ik snap zijn twijfels natuurlijk ontzettend goed dus de kans is groot dat het einde verhaal is.
Jullie zien elkaar elk weekend toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm nee. Het komt erop neer dat hij me vaker wil zien.
Ehm nee. .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar elk weekend toch?
Soms voelt dat als niet genoeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie zien elkaar elk weekend toch?
En soms als teveel.quote:
Dan zit er iets niet goed.quote:
Weet niet of ik dit een positief of negatief iets moet vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan genoeg vinden voor ons Yv
Altijd positief natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zit er iets niet goed.
[..]
Weet niet of ik dit een positief of negatief iets moet vinden
Waarom is de afstand nu wel een probleem en eerder niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Californium het volgende:
heeft aangegeven dat hij twijfelt ivm de afstand
Zoiets kan er op latere momenten altijd nog uitkomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is de afstand nu wel een probleem en eerder niet?
Meer dan 2 uur reistijd?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ik vind Groningen - Nijmegen best prima te doen eigenlijk
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.quote:
Nijmegen-Groningen is met de auto wel bijna 2 uur hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.
Maarja dan nog, zou mij niets verrekken als je verliefdbent, ik ben vaak genoeg vanuit Maastricht naar Leeuwarden gegaan voor mijn vriendin.
Dat denk ik ook. Jullie moeten het beide willen, anders komt het alleen van jou af en dat gaat ook tegenwerken op een moment.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Californium het volgende:
Was eerder geen probleem maar nu wordt het iig serieuzer... maar ik ben best bereid vaker heen en weer te reizen. Als hij dat ookwel is dan is er geen probleem. Ik denk dat dat de hamvraag is
Ja, of je trekt het juist niet meer omdat je zo verliefd bent en elkaar weinig kunt zien door de afstand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met de trein zou dat zomaar kunnen ja inderdaad. Met de auto niet.
Maarja dan nog, zou mij niets verrekken als je verliefdbent, ik ben vaak genoeg vanuit Maastricht naar Leeuwarden gegaan voor mijn vriendin.
Moet wel wat sneller kunnen toch, ik doe er vanaf Den Haag 2 uur over. Gas wel altijd goed door, dat wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen-Groningen is met de auto wel bijna 2 uur hoor.
Vanaf mij is het dik 2 uur, en ik zit een kwartier vanaf Nijmegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet wel wat sneller kunnen toch, ik doe er vanaf Den Haag 2 uur over. Gas wel altijd goed door, dat wel.
Ja, dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, of je trekt het juist niet meer omdat je zo verliefd bent en elkaar weinig kunt zien door de afstand.
Die ziet er wel héél jong uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:26 schreef Harmankardon het volgende:
#durftebekennen
Hoe schattig is die zangeres van Echosmith?![]()
Hoe fucked-up is het dat ik twee keer zo oud ben
Precies dat. Komt wel goed Caliquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
Ach. Als het m niet wordt dan is het iig goed besproken en eerlijk uitgekomen. Fijn dat het nu gebeurd en niet later dan /positieve kant ervan inzien.
Maakt het niet minder kut.
Ze is 17.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ziet er wel héél jong uit.
dan ga ik me nog haast schuldig voelen als ik daar op zou geilenquote:
Ik geil ook niet op d'r, ik val niet eens op vrouwen die echt jonger zijn dan ik, eerder ouder. Het is meer dat je soms van die momenten hebt dat je beseft dat je oud word. Dit is er zo eentjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ziet er wel héél jong uit.
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geil ook niet op d'r, ik val niet eens op vrouwen die echt jonger zijn dan ik, eerder ouder. Het is meer dat je soms van die momenten hebt dat je beseft dat je oud word. Dit is er zo eentje
Jij bent zelf ook nog een lekker jong ding, dus dan mag dat nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga ik me nog haast schuldig voelen als ik daar op zou geilen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand?
Het is een mooie meid, daar is niks mis mee om te zeggen ook al is ze 17.
smoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook nog een lekker jong ding, dus dan mag dat nog
Hij kan nog voor een van de broers gaan uit de band.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wowow Yv, hou je in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ruilen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Vrijgezellenleven is zo makkelijk soms.
Samskequote:
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Vrijgezellenleven is zo makkelijk soms.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.
Rationeel van mij hequote:
Goed zo!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Rationeel van mij heeven met vriendin gebeld. Voel me even opgelucht. Nu weer verder werken.
1 pagina is ver? Het is dat ik op de trein stond te wachten net...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]jij leest altijd vies ver terug
WTFquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
You got to be kidding me...
Niets mis met bereidheid vooral de hoeveelheid is van belang in dezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste heeft weer andere nadelen. Ik hoop voor cali dat haar vriend bereid is toch te reizen. Twee uur valt op zich nog mee en ik zou het voor de liefde best over hebben aangezien ik in het verleden ook geen moeite met Maastricht - Breda had.
Die moeite neem ik niet neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
1 pagina is ver? Het is dat ik op de trein stond te wachten net...
Dat komt vast goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets mis met bereidheid vooral de hoeveelheid is van belang in dezen.
I went to Hell and back. And survived.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |