Ff de fontijnsnol uithangen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel weer eens zin om naar Texel te gaan eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou een dagje vind ik wel meer dan genoeg eigenlijk
quote:
Ecomare zit daar, opvangcentrumquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon lekker burgerlijk wandelen en uitwaaien, beetje zeehondjes spotten enzo
Het hondje mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Oja! Je parachutesprong!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog wat af te handelen op Texel
Afrekening in de Texelse onderwereld?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog wat af te handelen op Texel
Heb ik in november gedaan, wel mooi daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
De wandeling zojuist in mijn favorieten gezet dus bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Afrekening in de Texelse onderwereld?
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! Je parachutesprong!Weet je al wanneer?
Ik zie dat 1 keer op een bord staan en vergeet dat niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De wandeling zojuist in mijn favorieten gezet dus bedankt.
En een slechte/geen frequente schijnbaar.
Romantiekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopen
Gaaf!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik wil. En dat komt erop neer wanneer ik weer tijd heb en genoeg geld om ook voor haar een sprong te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |