Texel is een mooi eiland. Vroeger heel vaak geweest. Wil er nog een keer terug. Weekendje of zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit soort dingen zijn gewoon minder leuk alleen.
Laatste keer dat ik naar Texel moest wat het om mijn ziekte zusje op te halen om 5uur 's ochtends.
Toen wel even genoeg Texel gezien, maar nu wel weer zin in eigenlijk.
Royco wilt vast met je kamperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Texel is een mooi eiland. Vroeger heel vaak geweest. Wil er nog een keer terug. Weekendje of zo.
Kramperenquote:
Vroeger bij de scouting gezeten. Wat een kuttijd. Kamperen was een hel.quote:
Speciaal voor Yv een tentje opzettenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik wilde dat speciaal met jou.
Maar ik bedoelde een echte tentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Speciaal voor Yv een tentje opzetten
Ik ookquote:
Wist niet dat je een tent had. Of heb ik dat alleen maar van Art onthouden dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik wilde dat speciaal met jou.
Zij begonquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het idee dat je haar uit het vliegtuig wilt duwen klinkt wel een beetje eng ja
Ook meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:45 schreef bamibij het volgende:
Texelooit een week op zo'n jongerencamping gestaam daar geloof ik, nooit meer
Ik heb een tent hoor. En een luchtbed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wist niet dat je een tent had. Of heb ik dat alleen maar van Art onthouden dan?
Eénpersoons of tweepersoons?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een tent hoor. En een luchtbed.
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eénpersoons of tweepersoons?
Gewoon uitritsen tot dekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.
Denken dat ik geen eigen slaapzak hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tweepersoons, maar we moeten wel samen in een 1 persoons slaapzak.
Voel alleen zinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dan zal ze het wel verdient hebben
Maar het is wel eng ja. Daar heb je gelijk in.
Wat ben je toch romantischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat ik geen eigen slaapzak heb
Nja meeten dus voor mei. Moet lukken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Voel alleen zin
Kijk echt uit naar het moment dat de deur open gaat en ik eruit spring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |