Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon uitritsen tot deken
Niet in 1 slaapzakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Nja daar wordt het vast gezellig van enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Ik ga ook niet met jou kamperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in 1 slaapzak
Althans, ik kan niet slapen zolang ik tegen iemand aan lig
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjesquote:
Dan is 'ie te laatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjes
Ja ik weet niet, ik voel me dan niet zo veilig. Geen ruimte om me te verdedigen in zo'n krappe ruimte en jij bent klein.quote:
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is vast goed met originele excuses gok ik
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen hadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
VA staat als eerste op de wachtlijst toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
bami moet eerst mij nog doet, kan dat 30+ van zn bucketlist af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen had
Achja. We kunnen niet alles hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja meeten dus voor mei. Moet lukken.
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja. We kunnen niet alles hebben.
Hee, das vlakbijquote:
Hij zit dicht bij Siciliëquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je in Den Helder of op Vlieland?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zit dicht bij Sicilië
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je in Den Helder of op Vlieland?
quote:
Barb!quote:
Iedereen hier weet dat ie op Malta zit.quote:
Ah ik had niet begrepen dat jij er open voor stond! Kan je zondag?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bami moet eerst mij nog doet, kan dat 30+ van zn bucketlist af.
Och, nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ie op Malta zit.
In de zon. Lekker warm. Terrasje. Iets dergelijks.
Dat moeten we elke dag lezen
Het is hier in Zeeland mooier dan nu op Malta.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
nou hier is het gewoon koud.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is hier in Zeeland mooier dan nu op Malta.
Smoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
Broquote:
Nou, vandaag is het meer vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaat
Je weet dat je ook gewoon kan wachten tot het geen bucketlist-dingetje meer wordt he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ik had niet begrepen dat jij er open voor stond! Kan je zondag?
Nah ik ben te preuts, ik geloof dat jullie een betere match zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!quote:
Morgen wel weer overquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meer
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is 'ie net vertrokken. Gelijk met mijn humeur. Grijs en grauw hier nuquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou....quote:
D'awwwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goed
Knutselen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
D'awww
Ik kan wel wat missen hoor
Bijna zomer hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou bij jou dan nu net toevallig niet, maar jij hebt al heel veel zon gehad.
Je bent er weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande jongeuhhhhhh
Tevens zitten er vogels op mijn dak. Dit gaat te vurrr
Hier tegenover zitten er tortelduifjes naast elkaar. Het lefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande jongeuhhhhhh
Tevens zitten er vogels op mijn dak. Dit gaat te vurrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |