Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon uitritsen tot deken
Niet in 1 slaapzakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Nja daar wordt het vast gezellig van enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaar is ook leuk toch.
Ik ga ook niet met jou kamperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in 1 slaapzak
Althans, ik kan niet slapen zolang ik tegen iemand aan lig
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjesquote:
Dan is 'ie te laatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij voelt zich gewoon nog even afgewezen door jou en Dqod, hij draait wel weer bij, morgen of na een paar biertjes
Ja ik weet niet, ik voel me dan niet zo veilig. Geen ruimte om me te verdedigen in zo'n krappe ruimte en jij bent klein.quote:
Wat ken je me toch goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is vast goed met originele excuses gok ik
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen hadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
VA staat als eerste op de wachtlijst toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan heb je al een andere FOK!ker bestegen?
bami moet eerst mij nog doet, kan dat 30+ van zn bucketlist af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad net vragen wat jij te doen had
Achja. We kunnen niet alles hebben.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja meeten dus voor mei. Moet lukken.
Helaas nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja. We kunnen niet alles hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |