Smoothquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
Broquote:
Nou, vandaag is het meer vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen hier weet dat ie op Malta zit.
In de zon. Lekker warm. Terrasje. Iets dergelijks.
Dat moeten we elke dag lezen
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:17 schreef bamibij het volgende:
Maarre thegirlnextdoor, ik heb niet zoveel te doen, beetje college beetje werken beetje bier drinken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begreep dat je eerst naar Yv gaat
Je weet dat je ook gewoon kan wachten tot het geen bucketlist-dingetje meer wordt he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ah ik had niet begrepen dat jij er open voor stond! Kan je zondag?
Nah ik ben te preuts, ik geloof dat jullie een betere match zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wens hem veel geluk met het handelen van haar pesthumeur.
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!quote:
Morgen wel weer overquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn humeur is ook niet zo leuk meer
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je wat van mijn humeur? Ik ben weer vrolijk(er).
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje bij beetje wordt het al wat, je huis!
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier is 'ie net vertrokken. Gelijk met mijn humeur. Grijs en grauw hier nuquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou....quote:
D'awwwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vind ik zielig voor jou. Komt wel goed
Knutselen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is klaar voor ik het weet. Bedframe heb ik ook, moet alleen nog in elkaar gezet worden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
D'awww
Ik kan wel wat missen hoor
Bijna zomer hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou bij jou dan nu net toevallig niet, maar jij hebt al heel veel zon gehad.
Je bent er weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande jongeuhhhhhh
Tevens zitten er vogels op mijn dak. Dit gaat te vurrr
Hier tegenover zitten er tortelduifjes naast elkaar. Het lefquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Dqod het volgende:
Wat is er hier allemaal gaande jongeuhhhhhh
Tevens zitten er vogels op mijn dak. Dit gaat te vurrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |